|
Auteur: |
|
|
|
|
UTFS! |
|
slayor Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
aan iedereen: groenten&fruit Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
maar weet iemand ook of ze nog in nederland komen en zo ja wanneer wil er echt bij zijn geweest |
|
quote:Mag ik je even vriendelijk wijzen op bovenstaande posts? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Zo, wat een enthousiast mannetje bent jij. Misschien staan er wel tourdata op de site of zo. Je weet het niet. |
|
|
|
|
|
info?... ze komen van antarctica... ben er een keer bijgeweest bij een show en kwam lekker roodgespetterd thuis toen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Groeten aan mijn Mama!! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
trapleuningen!!! |
|
Ze zit op moment onder mijn bureau, maar je krijgt de groeten terug van haar. |
|
quote: Woon jij onder een steen? |
|
quote: word dit een grapje over buiten de randstad wonen? |
|
Volgens mij gaat dit over mensen uit drenthe. |
|
quote: Dat is geen grapje, dat is zielig. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1587460 und tschüß special thanks to the one and only Schaepizzle ma nizzle *homie-style vingerbeweging* [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-02-2005 1:24] Bruce Banner |
Index / Muziek algemeen |