|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Downloaden is dan ook onmeunig gay mijn waarde. Maar goed ik ben geinteresseerd geraakt in deze band. Is het gewoon bij de standaard CD toko te beluisteren? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
downloaden is gay |
|
Erg tof cdtje ja, vorige week maar officieel aangeschaft na het grijsdraaien van de mp3s Zenial |
|
Ik vrees dat ik dat dan ook maar moet doen he ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Die nieuwe, n0n, is uit/gelekt. Zelf nog niet gehoord, maar mijn broertje was er erg over te spreken. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik ben niet zo heel erg te spreken over n0n. Toen ik het album voor het eerst hoorde was ik nog wel onder de indruk maar na wat meer luisterbeurten kwam ik daar toch op terug. N0n is veel meer industrial gericht dan Occasus. Opzich is daar niks mis mee. Dat maakt hun sound nog extremer. Maar ik vind dat ze teveel techno/ambient stukken tussen de metal door gooien. En waar ik vooral mee zit is dat ik de onaflatende blast-aanvallen van Occasus mis. De snelheid is er op n0n helemaal uit. Ik ga er vanuit dat er nog genoeg mensen zijn die n0n geweldig vinden. En terecht ook want het is gewoon een heel goed album. Maar voor mij persoonlijk zijn ze een weg ingeslagen die mij niet ligt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik vind hem ok signature |
|
Ik sluit me aan bij XnegativeX. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Beh vind hem ook tegenvallen. Meer industrial vind ik juist niet eigenlijk. De drums klinken nu als Dimmu Borgir :S Het is allemaal inderdaad wat langzamer en een stuk minder origineel geworden. Zenial |
|
ik hou wel van dat irritante Axis of Advance / Blut Aus Nord randje signature |
|
De riffing vind ik persoonlijk niet zo geweldig, heel voorspelbaar, saai en inwisselbaar. Heeft die vorige plaat dat ook? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
de riffing is imo het enige constante signature |
|
Beetje jammer dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het debuut is toch echt wel een vettere plaat als n0n hoor. Gewoon een keer proberen zou ik zeggen [edit] Erebus van het debuut [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 04-11-2008 15:17] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik blijf erbij dat The Amenta een soort Zyklon/Myrkskog ripp-off is, maar ik kan zowel het debuut als deze nieuwe bijzonder apprecieren. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik kan het niet bepaald vergelijken met zyklon en myrkskog. Misschien hier en daar een riffje maar verder niet echt. |
|
quote: Ze wijken idd wat af onder meer door een groter aandeel electronica, maar verder lijkt dit heel erg op de debuut-cd's van genoemde bands. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
echt niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Welles. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Zoals gezegd: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/18312/Nieuwe-The-Amenta-EP-en-video-gratis-te-downloaden.html http://www.facebook.com/#!/theamenta?sk=app_167879273247680 "Track 2 is an exclusive new song, while tracks 3, 5, 6, 8 and 9 are re-recorded versions of previously released songs." 1. Empty 00:42 2. V01D 05:19 3. Erebus 04:07 4. Ache 03:45 5. Junky 04:50 6. Spine 03:58 7. Null 02:52 8. Vermin 04:10 9. Nihil 05:23 10. Nil 03:18 11. Enigmatize (Armoured Angel cover) 04:19 12. None 03:16 13. Junky (remix) 03:07 14. Nihil (remix) 03:21 15. Vermin (remix) 02:56 16. Erebus (remix) 03:17 Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
De fak zeg, de nieuwe langspeler is veeeeeeeeet signature |
|
siked signature |
|
<3 signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |