|
Auteur: |
|
|
8 mei ben ik er zeker bij....eindelijk Deranged in het land Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hey Ben, waarom niet Elektra ofzo? |
|
Godverdomme in Apeldoorn, is makkelijk te doen There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Omdat ik daar kort geleden nog gespeeld heb? |
|
Ach, maakt niet uit joh [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 17-02-2005 20:19] |
|
4 shows achter elkaar zijn geen minitour, net zo min als demo's die niemand wil hebben opeens geen MCD's genoemd horen te worden. |
|
Nu zondag is het zover. Deranged Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Een mini-tour door nederland en ze doen Gent aan. Volgens mij moet er nog wat topografische kennis bij gesprokkeld worden. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Boeie....Deranged speelt en da's wat telt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
6 mei!!! wederom wordt apeldoorn getrakteerd op een fijn potje muzikale chaos! go apeldoorn! |
|
07 mei: Arminivs, Necronomical Crucifixion, Inhume, Deranged live @ R17, Grootebroek 08 mei: Arminivs, Inhume, Deranged live @ Perron 55, Venlo |
|
Fuck! Waarom is dat dan weer precies in het weekend van Fuck the commerce? Das weer mooi balen. Deranged is een erg gave band. Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
quote: There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
Zag net dat zondag Inhume ook nog speelt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
wordt dus leuk zondag |
Index / Concerten |