|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
iemand die toevallig enkele bands weet die rond dit onderwerp zingen, of een lied weet dat hierover gaat? Laat Het Heidens Vuur Nimmer Doven |
|
Pestilence. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Euh, kreator - pestilence. |
|
Haggard - Awaking the Centuries gaat er deels over .. met name over het dele mbt Nostradamus. |
|
Absurd Je kan me de bout hachelen! |
|
Thyrfing "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: en welk lied dan wel? Laat Het Heidens Vuur Nimmer Doven |
|
1349 one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Wat een lame topic. Als je eerst alle 88 bands die 'Pest' heten gaat beluisteren.. Verder heeft Glittertind er een nummertje over en Haatstrijd ook. Maar dit is nog steeds een gigantisch lame topic. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hoezo? Ga je er een werkstuk over maken? Bij deze: 1349 (strakke band ja) het Pest-jaar!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Voer eens Plague in in een mp3 zoekmachine... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-02-2005 0:15] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Tsss, dat is wel erg makkelijk hè, Mutilator. Die jongen probeert hier keihard onderzoek te doen, en jij komt aan met een 2 HAVO zoektechniek. |
|
Dawn - ride the wings of pestilence Bruce Banner |
|
|
|
Enfeeble- Spawning Forth The Vermin (kvlt) |
|
bel de toetsenist van Die Apokalytischen Reiter even op Bruce Banner |
|
Fluisterwoud - "Plaeghdraegher" en wat nummers van Gotmoor als ik me neit vergis... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Waarom wil je perse bands kennen die zingen over de pest? Gaat het niet voornamelijk om de muziek? Achja, ik zal wel eens als een gek op m'n gitaar gaan rammen en er de heel tijd "Pest" doorschreeuwen, misschien kan ik er dan nog geld aan verdienen. Iemand die zich al aanbiedt als drummer of moet ik het gewoon met tafeldrum doen? |
|
quote:Ik wil wel met wat saté stokjes gaan drummen, kan verder ook 'pest' roepen dus dat komt wel goed hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
mag ik de kazzoo bespelen? of jazzy neusfluit? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik ga voor de Ocarina ov Hellish Doom KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat word nog een helse band zo te lezen hehe... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Irmin Signature |
|
quote: Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
heb het inderdaad nodig voor schoolzaken vandaar... Laat Het Heidens Vuur Nimmer Doven |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |