|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Piano leren spelen lijkt me ook wel gaaf om ooit eens te doen. |
|
quote: Op ZM neemt iedereen iedere uitspraak bloedserieus, ookal gebruik je vrachtladingen smilies. Niet snappen, enzo. Overigens, Korn kan dan wel slecht zijn, ze verkopen toch miljoenen platen. Doen ze het toch beter dan jij en ik. [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 19-02-2005 18:31] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Hehe, ok ik zal erop letten En tja, misschien is er dan wel iets mis met mij dat ik korn slecht vind hehe. |
|
quote: Neuj, ik vind het ook geen geweldige muziek, ik zou er ook zeker geen cd van draaien voor mijn plezier, maar goed, het verkoopt wel enorm, dus dat moet je die gasten dan wel weer nageven. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
probeer eens een DEAN |
|
quote: Maar dan wel een USA want die goedkope kutdingen zuigen negerpiemels |
|
quote: Weten we dat ook weer. |
|
JACKSON SOLOIST |
|
quote: zoals alle Koreanen dan....nou ja de hele goedkope X series zijn inderdaad kut maar die kosten ook nog geen 200 EURO.... |
|
neem een C542BL van Stagg (Is zo'n blauwe acoustische met Nylon snaren) |
|
Guybrush heeft zeker nog nooit van Steve Vai gehoord die al lang met 7 snaren bezig was toen Korn nog niet eens geboren was .... En bands als Meshuggah hebben zeker ook gitaristen die niet kunnen spelen ?? Wat gaat dat toch nergens over, die mensen die zeggen dat 7 snarige gitaren alleen voor Nu metal gitaristen is, de grootste bullshit die er bestaat gewoon. |
|
Idd, een beetje een doelloos figuur... |
|
quote: Ik heb zelfs nog ergens een interview in een gitaarblad een hele tijd terug gezien waarin stond dat Uli John Roth zelfs nog eerder dan Steve Vai met 7-snarige gitaren in de weer was. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 21-02-2005 11:42] |
|
quote: Dat heb ik helemaal niet gezegd, ook al zou meshugaah lang niet zo vet klinken als ze gewoon in D hadden gestaan (en dat kan je niet ontkennen )... Ik zeg alleen dat wel heel veel nu-metalbands er misbruik van maken omdat het anders nergens naar klinkt (zou klinken)... En als iedereen nou eens wat meer leest dan alleen de 1ste |
|
quote: KETTER!!! Een beetje je ibanez willen ruilen... Tsk |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: BC-rich kopen dan,wel Koreaans. de kut-humbucker is vervangen voor een Dimarzio,dus da's wel okay. 300 euries??? |
|
oh ja,'t is een Bich in 't wit. |
|
Dan gaat ie van een kanker gitaar naar een tiefus gitaar... na jah, beter dan kanker natuurlijk. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
't is eigenlijk ook de Dimarzio die het nog een klein beetje laat klinken. 't model is wel cool. |
|
Ik zou gaan voor de Jackson RX... (zwart) Ik wil deze zelf al een tijdje hebben,maarjah kheb net een nieuwe versterker gekocht dus nog ffies doorsparen en op mijn Jackson Super Dinkey verder raggen... (Wat ook een erg goede gitaar is) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |