|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog even een schopje omhoog en voor iedereen die vanavond gaat: see you tonight! see you at occultfest! |
|
quote: Niet te vol heh. Das zo lastig met bier halen steeds Life doesn't get much better than this! |
|
haha! Tot vanavond piepols!!!!! |
|
Moe, ziek ende brak. Toch maar weer heen hehe. Lief zijn voor mij Life doesn't get much better than this! |
|
Dat was leuk.. morgen maarp roberen verhaal te tikken |
|
Carnal Leftovers: Ik miste Jeroen wel erg tijdens de solo's, ondanks zijn afwezigheid klonk het wel weer vet! Ooooontzettend veel Carnal Leftover shirtjes in het publiek en het stond behoorlijk vol. Carnal Heerscht met een hoofdletter H, zoals altijd! My Great Devastator: Niet echt mijn ding, ik vond de zang maar niks en de zanger al helemaal niet. Het gerol over de grond, een lelijke onderbroek in zicht was voor mij een beetje TE. Alhoewel de muziek zelf op zich nog wel redelijk was. See My Solution: Ook niet mijn ding, maar strak gespeelt en een terechte winnaar. De gespeelde cover van carnal leftovers werd zeer gewaardeerd. Trial By Fire: Persoonlijk vond ik deze band het beste uit de verf komen die avond. Alhoewel ik liever Carnal had zien winnen Ik moet zeggen dat ik deze band niet echt bekeken heb, meer geluisterd. Wat ik hoorde klonk wel leuk. Al met al een toffe avond met een heleboel leuke mensen. |
|
Alle foto's te bekijken op http://photobucket.com/albums/v628/MissMayo/ |
|
Bleh, moest die onderbroek nou weer op de foto? Ik was net over mijn trauma van gisteren heen |
|
quote: Is speciaal voor de mensen die dan weer gaan roepen dat ik overdrijf over de gruwelijkheid van die onderbroek. |
|
quote:Dan had je er nog wel een linkje van kunnen maken |
|
Joah, was gaaf wel weer. My great Devastator was best gaaf, fijne meevaller. Carnal had jammer genoeg slecht geluid, maar het blijft lekkere swingende muziek. See my solution blijft kut (hoewel ze wel een goede podiumpresentatie hadden. Verder teveel hippies en dat vrijheidsgeneuzel met die speeches had ook wel achterwege gelaten mogen worden (oke, het is voor het bevrijdingsfestival, maar niemand zat te wachten op die onzin) Weer een gezellig avondje. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ben jij een van die headbangers tijdens Carnal?? @H-K: twas zeker weer gezellig. Ik vond alleen My Great Devastator minder en See My Solution wel leuk...achja, smaken verschillen. |
|
quote: Neen, de confrontatie aangaan.. dat zul je! quote: Dat was de opdracht die de bands moesten vervullen naast het gebruikelijke setje weggeven. |
|
Dat was duidelijk ja, vooral bij carnal leftovers straalde het er vanaf dat ze het maar onzin vonden. Die speech bij cms duurde al helemaal te lang. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Gladde praatjes ja, maar het werkte wel |
|
quote:Toen ik de ruimte daarvoor had wel ja |
|
quote: Zeg de volgende keer ff hoi, ik ben er nog steeds niet uit wie van de drie... |
|
quote:Niet dat ik jou daar herkend heb ofzo zaterdag (intussen wel de foto's gezien en ik heb je daar idd wel zien lopen). Ik was degene met dat nogal vreemde shirt (voorop Tuinfeest en een trol, achterop "tourdata" en vrij groot EHBO) Als je nog eens twijfelt: Mayo weet intussen wel wie ik ben |
|
quote: Werd tijd man |
|
tssk, alcoholist |
|
quote: Pfff, wel jammer dat de HJ weer lauw was |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |