|
Auteur: |
|
|
Op zaterdag 19 maart staan Officium Triste, Whispering Gallery en In Age and Sadness in Elektra. Entree: € 4,50 Aanvang: 20.00uur |
|
aanwezig |
|
Hmmm valt mee, is kleine 50 min rijden, misschien dat ik aanwezig ben. |
|
quote: He. dat is gaaf! Ben benieuwd of Maarten nog een beetje kan bassen. Of course ben ik ook aanwezig... |
|
Ik zal er zijn! |
|
Kijk dat lijkt me wel wat www.disconsolate.nl Next gig: 4 november Nijmegen. Check de site. ZM-Recensie: http://www.zwaremetalen.com/recensie/3000.html |
|
Ook ik ben erbij, officium heb ik al een aantal malen live gezien, maar Whispering Gallery nog niet, dus ik ben benieuwd hoe ze zijn. |
|
Ìk heb een verjaardag van een maat van me. Zal er dus niet zijn. |
|
*schopt topic omhoog* Vraagje: Officium Triste is toch de headliner? In de krant die ik hier voor me heb liggen staat In Age And Sadness headliner is....Klopt niet of wel? |
|
De speelvolgorde is, chronologisch gezien: In Age and Sadness, Whispering Gallery, Officium Triste... Wij (IAAS) zijn dus geen headliner, we zouden niet durven hehe... Wat voor krantje is dat btw? |
|
De omgekeerde-wereld-krant... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hmm, wel een paar gave bandjes. Kijken of ik ook even langs kan wippen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Das een lokale krant genaamd Het Kompas... Dacht al dat het niet klopte... |
|
Hm, naja... whatever! Hehe... Belangrijkste is dat er bands spelen en dat er drank en hopelijk ook gezelligheid is! |
|
quote: Dan zit je goed! |
|
Straks dus! |
|
Nog mensen die geweest zijn? Wat vond men ervan? |
|
quote: Wat vond jij ervan? |
|
Dat kun je binnenkort lezen op me e-zine. Zie sig... |
Index / Concerten |