IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Mudvayne Vorige pagina | Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 05-04-2005 12:31 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

die bassist is te gek vooral live !
maaruh in welke opzichten is deze nieuwe plaat anders dan bv hun eerste (eerste 2)


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 05-04-2005 13:53 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Nou ik vind de songs gewoon veel beter op deze nieuwe plaat! Ik heb de 2e cd en de songs blijven gewoon niet hangen, 't is wel heavy maar is eigenlijk gewoon een hoop geschreeuw met weinig goeie nummers.


Ringworm
Usericon van Ringworm
Posted 05-04-2005 17:30 by Ringworm Wijzig reactieProfiel van RingwormQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 9:04 schreef satanos het volgende:
ff voor de goeie orde
de meeste van zullen dus dat RAMRAMplink [DIG-dus] kennen de rest van de cd staat vol met allemaal technische nummers die gewoon het niveau van tool hebben[en af en toe hetzelfde 'geluid'] ,maar inderdaad niks met metal te maken hebben en de pakken en schmink worden ook niet altijd gebruikt
de hele cd staat vol met allemaal rare maatsoorten 7/8 16/8 etc Het trouwens ook niet mijn favoriete band ,want geef mij maar liever gewoon echte metal ,maar om nou te zeggen dat het zoiets als limb bizkit dan zit je er behoorlijk naas


Kijk, je mening onderbouwen

End of all things to come vind ik echt geniaal. Super mooi uitgebalanceerd, en een nummer als World So Cold gaat voor mijn gevoel door merg en been. Ook LD50 heeft een paar van die parels van nummers!

Die nieuwe heb ik alleen Happy en Fuckin Determined van gehoord, Happy is heel rustig, maar die zang, daar zijn geen woorden voor.
Fuckin Determined is lekker hard zoals vanouds.

De e-card met Happy en Fuckin Determined:
http://mudvayne.com/mediaplayer/happy/

En HEEL goed nieuws:

Mudvayne in de Melkweg

http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=1422

Dinsdag 7 juni zal Mudvayne optreden in de Amsterdamse Melkweg. Dit is te zien op de website van boekers Mojo Concerts. Informatie over de voorverkoop is nog onbekend


Argh
Usericon van Argh
Posted 05-04-2005 17:33 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

in NFSUG2 zit een nummer van mudvayne, niet erg als je aan 't rijden bent, iig beter dan die hiphop troep, maar Ministry en Killing Joke doen 't beter, hehe..


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


metal_fantasy
Usericon van metal_fantasy
Posted 05-04-2005 20:19 by metal_fantasy Wijzig reactieProfiel van metal_fantasyQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metal_fantasy

mudvayne is oke


~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~


WMP
Usericon van WMP
Posted 05-04-2005 20:31 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ah, ik zie dat de metal-polizei druk bezig is geweest met het bepalen wat wel en wat niet metal is. Ik denk dat ik maar alles wat zij niet als metal beschouwen maar weggooi.


the-dude
Burn my Eyes
Usericon van the-dude
Posted 11-04-2005 1:43 by the-dude Wijzig reactieProfiel van the-dudeQuote dit bericht

als mense deze band niet vet vinde, ok dat kan... helemaal op deze site die gericht is op heavy metal, gothic, black metal, dark wave, death en power metal. Maar om te zegge dat het in de buurt komt van limp bizkit is een typische opmerking voor iemand die het 5 seconde hoorde, het niks vind en uitzet en dan er alles vanaf denkt te weten. wat iemand op pagina 1 zei is waar, de nummers op LD50 zijn zeer technisch, met maffe maatsoorten en tempowisselingen, geweldig bas-spel... ik al bassist heb heel wat uren/dagen gezweet om diezelfde geluiden uit me bas te krijgen en met de maatwisselingen is het extra lastig. ook de zanger doet knappe dingen met ze stem en zorgt voor de meest aparte zanglijnen en goeie teksten. nou hoef je het niet leuk te vinden en niet alles is goed aan ze, maar welke band heeft dat wel. ik als muzikant heb respect voor ze en ik lach me rot als er weer iemand is die ze 2 seconde heeft gehoord en ze vergelijkt met limp bizkit, linkin park en andere popmuziek.


Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-04-2005 2:05 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Als je de tijd dat je de bassist van Mudvayne probeerde na te doen had besteed aan het leren van je proefwerk Nederlands, zou je post er vast een stukje minder uit hebben gezien alsof hij door een zesjarige is geschreven.


the-dude
Burn my Eyes
Usericon van the-dude
Posted 11-04-2005 2:19 by the-dude Wijzig reactieProfiel van the-dudeQuote dit bericht

als jij nou eens een topic begint dat nergens over gaat dan hebben je nutteloze reply's ook nog nut...


Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-04-2005 2:20 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dat topic bestaat al, jongeman.


the-dude
Burn my Eyes
Usericon van the-dude
Posted 11-04-2005 2:21 by the-dude Wijzig reactieProfiel van the-dudeQuote dit bericht

waarom kom je dan hier om off-topic te lullen...


Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-04-2005 2:28 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Omdat ik eenzaam ben.


Ivy
Usericon van Ivy
Posted 11-04-2005 16:58 by Ivy Wijzig reactieProfiel van IvyQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2005 2:28 schreef Schaep het volgende:
Omdat ik eenzaam ben.

Gut.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-04-2005 16:59 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 11-04-2005 17:18 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Wat is er zo verkeerd aan de post van dude?


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 11-04-2005 17:25 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Ik vind Mudvayne waardeloos.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-04-2005 17:26 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2005 17:18 schreef Fleshcrawler het volgende:
Wat is er zo verkeerd aan de post van dude?


De spelling, in combinatie met mijn humeur gisternacht.


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 11-04-2005 17:27 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

aha oke


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


the-dude
Burn my Eyes
Usericon van the-dude
Posted 11-04-2005 22:31 by the-dude Wijzig reactieProfiel van the-dudeQuote dit bericht

Ik schrijf nou eenmaal soms meervoud zonder n aan het eind en ze in plaats van zijn, omdat ik lui ben... ga eens in met argumenten op wat ik schreef niet hoe ik het schreef.


Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace!


Seek & Destroy
Usericon van Seek & Destroy
Posted 12-04-2005 10:41 by Seek & Destroy Wijzig reactieProfiel van Seek & DestroyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hexxor

Mudvayne:
goed: Bassist drummer zanger
erg slecht : gitarist
erg jammer, ik denk dat het met een goede gitarist de hele band zou kunnen ophalen en de muziek wat interresanter zou kunnen maken. wat overblijft is dus een best aardige band, maar die naar mijn mening meer zou moeten kunnen dan dit.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 12-04-2005 10:42 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 11 april 2005 17:25 schreef CurseOfDeath het volgende:
Ik vind Mudvayne waardeloos.


DUH






Iedereen heeft recht op mijn mening.


Ringworm
Usericon van Ringworm
Posted 12-04-2005 16:28 by Ringworm Wijzig reactieProfiel van RingwormQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2005 10:41 schreef Seek & Destroy het volgende:
Mudvayne:
goed: Bassist drummer zanger
erg slecht : gitarist
erg jammer, ik denk dat het met een goede gitarist de hele band zou kunnen ophalen en de muziek wat interresanter zou kunnen maken. wat overblijft is dus een best aardige band, maar die naar mijn mening meer zou moeten kunnen dan dit.
wat is er in hemelsnaam mis met die gitarist??


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 12-04-2005 16:30 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 12 april 2005 16:28 schreef Ringworm het volgende:
wat is er in hemelsnaam mis met die gitarist??


Hij zit in Mudvayne.




Iedereen heeft recht op mijn mening.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-04-2005 16:32 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2005 22:31 schreef the-dude het volgende:
Ik schrijf nou eenmaal soms meervoud zonder n aan het eind en ze in plaats van zijn, omdat ik lui ben... ga eens in met argumenten op wat ik schreef niet hoe ik het schreef.


Ik heb al jaren niet meer naar die band geluisterd, dus alles wat ik kan zeggen is dat ik het een paar jaar geleden niet zulke boeiende muziek vond.


the-dude
Burn my Eyes
Usericon van the-dude
Posted 12-04-2005 17:00 by the-dude Wijzig reactieProfiel van the-dudeQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2005 16:28 schreef Ringworm het volgende:
wat is er in hemelsnaam mis met die gitarist??


Ik begrijp waarom Seek & Destroy dat zegt... de gitarist houdt het heel simpel en is eigenlijk behoorlijk saai om naar te luisteren. Maarja het is ook de bas die de overhand neemt in hun muziek. Ik ken genoeg trash bands waar ik de bassist saai vind of teveel op de achtergrond is maar dan kan ik de band toch ook nog vet vinden.


Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen