|
Auteur: |
|
|
Euh? Originele? Durf het bijna niet te vragen, maarem... Zou je eentje voor me kunnen kopen? Mail me op het adres in mn profiel! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
wtf! Ik neem aan die nederlandse DM band? wat staat er precies op heb mischien wel interesse [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 20-02-2005 23:15] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:DM? Doooooooooooooooooooooooom!!!!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hmmm ok ken wel een nederlands bandje met die naam , naar mij weten was dat meer DM maar ok. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
A: this heresy B: forever A dreamers lament doomdeath met viool... in lijn met phlebotomized ( maar dan sfeervoller), ethereal winds, castle en ouwe gathering bart, de eerste zangert van the gathering is daarna wish begonnen samen met twee dead end mensen (alwin en micha) die ep is voor iedereen die de andere bands die ik net noem zekerssss een aanrader ze staan overgens op dfsa deel 4 ook met twee nummers ( forever en angeltears ) ------------------------------------------------------------------- ik kom niet echt vaak in rotterdam maar een ieder die het singletje wil en het niet erg vind om er nog even op te wachten ... arco<aap>planetpuntenel In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Is idd helemaal niet zo dom, want ik ken hen ook alleen als een death metal band. Een gast daarvan heette Misha als ik me goed herinner. (ga toch straks es effe die tape zoeken...) [Dit bericht is gewijzigd door Susan op 21-02-2005 8:48] |
|
purity heet die tape en is inderdaad meer death metal gericht dan de 7" In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Aight, wie heeft Tales van Dead End (eerste demo) of kent iemand die deze heeft. Voor een cd release van het gehele ouvre mist alleen een scan van deze demo. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Komt i.d.d. een cd uit met van allerlei releases erop. bassist wil dead end weer (her)formeren. I am mine own redeemer...! |
Index / Heavy Metal |