|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
LDOH is gestopt, er komt nog een full lenght cd aan maar that's it.. http://www.goregrind.net/lastdaysofhumanity/ [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-03-2011 6:07] |
|
mooi, weer een teringband minder |
|
kutje! |
|
quote: Als ie dan maar niet zo'n 'st anger-snare' geluid heeft.... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:dat geld voor elke band |
|
HUH?? Wat jammer zeg! quote: huh? Suck my piss |
|
quote: Yeah, vatte die opmerking ook al niet There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: quote: Snappen jullie het nu? |
|
Hehe oke, stupid me There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
erg jammer hoor,toch echt wel een van de beste goregrind bands ooit,in mijn kleine mening... Expired,Erased and Forgotten |
|
LDOH wist erg vettige grind te maken. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Dat zeker, LDOH beukte toch echt wel veel van de Nederlands Grind bands eruit.... There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Jammer, maar het is niet anders. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Inderdaad wel jammer! |
|
vindt het erg jammer,ik zal hun daden meenemen in mn eigen band Expired,Erased and Forgotten |
|
quote:kutje!LDOH stopt!kutjekutjekutje! duidelijk? |
|
Het is maar goed dat er een quote functie bestaat Suck my piss |
|
quote:ja |
|
quote: yeah yeah, dammit ik zei toch al: STUPID ME There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: quote: Quoten heerst! Pokkuh neetuh |
|
quote: Godversekutklotekankazooi There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Hee Probeer maar eens net zo lang als die gasten van ldoh het vol te houden. Ik denk dat er GEEN andere band zo lang meegaat als last days. En die kut blackmetalgasten die moesten eens weten waar de drums vandaankomen juist van de grindcore,death metal. Slappebadgasten met hun nagellak en de rode clownsneus.Nee blackmetal is al heel lang uitgescheten!!!!! Jongens zet m op voor de laatste release. Goregrind FOREVER!!!!! |
|
quote: Hee supersukkel ga toch je nagels lakken. |
|
Ja Dat was ff nodig. Ik weet dat er nog veel mensen zijn die de musick van veel oudere bands niet kennen. Oordeel daar dan ook niet op. Probeer zelf maar eens een band neer te zetten. Hail to the GOREGODS!!!!!! |
|
Awwwwwwwww heeft een black metal gast een keer lelijk tegen je gedaan? Moest je huilen? Eeuwig zonde dat LDOH uit elkaar is. Zeer gedreven en relaxte gasten. Kan me ook niet voorstellen dat ze in de toekomst niet een paar nieuwe projecten beginnen. Misschien maar beter ook. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |