IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 22 april: Onheil, Cirith Gorgor en Ordo Draconis in Dordrecht Vorige pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-04-2005 18:07 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Aanwezig

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 22-04-2005 18:12 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2005 1:02 schreef NecroNoud het volgende:
Stoer hoor.

Wil je misschien ook ff fuck Onheil roepen als je daar in de zaal staat?

JA hoor haha ze weten toch al dak t nix vind

Maaruh ik zal dr wel zijn metol is altijd wel ok
Enne die andere bands ken ik niet, en die kunnen wel tof zijn toch

LAI LAI HEI

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 23-04-2005 11:40 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

En vond je die andere bands ook tof sarah?

Eerlijk gezegd vond ik Ordo Draconis vet tegenvallen. Onheil deed z'n ding goed zeg maar. En die achtergronden: evil. Cirith Gorgor heerste gewoon de pan uit!

Noctvrnal
Usericon van Noctvrnal
Posted 23-04-2005 18:06 by Noctvrnal Wijzig reactieProfiel van NoctvrnalQuote dit bericht

Onheil was aardig, maar wel erg standaard hoor. Na een half uurtje heb je je portie wel gehad.
Ik vond Ordo Draconis veruit het tofst. Zeker gezien het feit dat ze opeens zonder zanger zaten en dat zelf mooi hebben opgelost (wat wellicht ten koste ging van de show en stakheid inderdaad). Muzikaal gezien de enige interessante band van de avond.
Cirith vind ik op cd niet zo spannend, maar live waren ze lekker op dreef deze keer!

Al met al een toffe avond

Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 23-04-2005 18:29 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Het was gezellig. Onheil helaas gemist en Ordo Draconis vond ik maar kut. Cirith Gorgor had leuke momenten, maar viel me ook een beetje tegen, maar dat kon ook goed aan het geluid liggen. Hun massieve magistrale geluid kwam niet echt uit, klonk allemaal wat mat enzo.
En oja, Sarah, wat was jij dronken zeg

Penumbra hoards ye, God of revulsion

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-04-2005 18:36 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Was gezellig gister! Onheil vond ik prima. De dia-voorstelling was erg creepy. Ordo Draconis vond ik erg vreemd, beetje erg veel breaks en rare loopjes in hun muziek. Na een kwartier ben ik maar aan de bar gaan hangen. Cirith Gorgor vond ik goed, alleen kon het geluid wat beter.

Voor herhaling vatbaar zulke avondjes

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com