|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanwezig |
|
En vond je die andere bands ook tof sarah? Eerlijk gezegd vond ik Ordo Draconis vet tegenvallen. Onheil deed z'n ding goed zeg maar. En die achtergronden: evil. Cirith Gorgor heerste gewoon de pan uit! |
|
Onheil was aardig, maar wel erg standaard hoor. Na een half uurtje heb je je portie wel gehad. Ik vond Ordo Draconis veruit het tofst. Zeker gezien het feit dat ze opeens zonder zanger zaten en dat zelf mooi hebben opgelost (wat wellicht ten koste ging van de show en stakheid inderdaad). Muzikaal gezien de enige interessante band van de avond. Cirith vind ik op cd niet zo spannend, maar live waren ze lekker op dreef deze keer! Al met al een toffe avond |
|
Het was gezellig. Onheil helaas gemist en Ordo Draconis vond ik maar kut. Cirith Gorgor had leuke momenten, maar viel me ook een beetje tegen, maar dat kon ook goed aan het geluid liggen. Hun massieve magistrale geluid kwam niet echt uit, klonk allemaal wat mat enzo. En oja, Sarah, wat was jij dronken zeg Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Was gezellig gister! Onheil vond ik prima. De dia-voorstelling was erg creepy. Ordo Draconis vond ik erg vreemd, beetje erg veel breaks en rare loopjes in hun muziek. Na een kwartier ben ik maar aan de bar gaan hangen. Cirith Gorgor vond ik goed, alleen kon het geluid wat beter. Voor herhaling vatbaar zulke avondjes |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |