|
Auteur: |
|
|
Nee sorry Blackmetal zuigt, hoe meer ik hoor, hoe brakker ik het vind |
|
Nooit van gehoord. Hoe klinkt 't? |
|
Ral. Zoek het maar op op AG. Ik zit daar nu toch. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Lukt toch waarschijnlijk niet, hehe. |
|
Ik heb geen Audio Galaxy. Maar maakt niet uit ik zoek wel een keer opinternet naar een beschrijving. |
|
Bij mij doet AG trouwens helemaal niks nu. |
|
quote: net geprobeerd, niks te vinden. alleen één niet meer bestaande geoshitties site... en de naam klinkt zo leuk "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
------------------------------------------------------------------------------------------ Valorian’s results in his unholy quest for Bleb Margo ------------------------------------------------------------------------------------------ Ok.. heb mij maar weer eens even in de searchengines gestort, uit compassie met de forumstarter en interesse in wat duidelijk een underground band is.. Ondanks dat ik nog nooit zoveel nietwerkende sites en links ben tegengekomen van één band (relatief gezien dan , aangezien de grootste searchers maar 0 – 7 results geven ofzo, waarvan vrijwel geen werken) heb ik toch nog wel iets boven water weten te halen van Bleb Margo. De band komt uit amerika, maakt volgens mensen muziek in de volgende stijlen: ‘Grim’, ‘Evil’ ‘Cold’ ‘Not for weak ears’ ‘raw’ , ‘Evil Shit’ , ‘Morbid black metal’ , ‘Sick’ ... etc.. Bleb Margo heeft in 2000 (?) een demo CD uitgebracht , mbv Grave Concern waarschijnlijk. Deze CD heet ‘Ghost Infected Flesh’, en het hoesje ziet er uit als volgt: Van deze cd zijn de volgende mp3’s te vinden: 1 – Rites Of INfestation 2 – Coffin Crush 3 – Tongue Of The Gutslut 4 – Tormentors Feast Ik heb de link nog niet gecheckt, maar ze gaan via mp3.com dus dat zal wel werken: http://artists.mp3s.com/artists/179/bleb_margo.html ,, op dit adres is ook de cd TE KOOP Verder lijken ze een deal te hebben met OFFAL GRINDER MUSIC.., om precies te zijn zouden ze de eerste band zijn die heeft getekend bij dit label. De official site van dit label (geloof www.offal-grinder.com) werkt dus NIET meer.. Ook de official site van de band, http://geocities.com/blebmargo , werkt NIET meer. Het volgende email adres komt uit iemands guestbook, deze persoon noemt Bleb Margo tussen zijn favourite bands, dus zal hij eventueel wel meer info weten.. kaptainmordant@excite.com [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 28-11-2001 22:29] |
|
Vinnie je bent te gek. |
|
Geloof me, meer is er ook echt NIET te vinden... wat een chaos.. alleen maar bagger links.. .. nu maar hopen dat die mp3's werken, ga ik binnenkort even downloaden.. |
|
BLEB FUCKIN MARGO! |
|
Ja, ik heb ze gister gedownload. Wel aardig idd. |
|
XNEGATIVEX heeft zeker geen interesse meer in blubmarga |
|
Hmm, bedankt Valorian. Ik had me ook al de tyfus gezocht. |
|
lol, sorry. Ik heb dit topic vol belangstelling gevolgd en ik ben u ook zeer dankbaar voor de verstrekte info. Maar ik had al 2 MP3's van ze. Nl. Coffin crush en Tormentors feast. Ik vin het geweldig en ik moet maar eens snel achter die cd aan. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 29-11-2001 20:00] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Maar wat vinden jullie er eigenlijk van? Ik ben ook wel benieuwd naar de mening van de "true blackies". I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb bijna een nummer binnen, dus morgen komt mijn reactie wellicht. |
|
[off topic] Morgen zit ik lekker in Engeland [off topic] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nou ja, ik was niet echt onder de indruk van Bleb Margo (ff die vier mp3'tjes gedownload). Het was wel OK, lekker zieke zang, flink rauw en erg hard, maar beetje flauwe nummers of zo. Niet interessant genoeg om de CD te kopen, als je het mij vraagt. |
|
Ja ik vond 't dus op een soort dierentuin lijken. Maar ja, als je dierentuinen leuk vind... |
|
Ik vind die zanger wel het beste klinken. Voor de rest kan ik er niet zo heel veel mee. Gewoon een "leuk" bandje. Maar die zang is echt morbide! Trouwens welke zoekmachines gebruikt Valorian 666 eigenlijk? |
|
Meestal niet veel bijzonders, ben wel gewend aan GOOGLE, had nu maar gewoon een rijtje uitgeprobeerd, waaronder Yahoo, Google, Altavista, Northernlight search, en nog een paar.. Dan een beetje van link naar link zoeken.. |
|
Bleb Margo???? signature |
|
Ik was onlangs weer naar dit bandje op zoek... maar ben die mp3's van ze natuurlijk al jaren geleden kwijtgeraakt...XnegX heb jij ze toevallig nog? Anders ga ik eens op zoek naar die demo hehehehe... Zal nog een hels karwei worden... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Index / Heavy Metal |