|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik vroeg me in eerste instantie af wat de zanger van Papa roach backstage deed... |
|
@ neggie: ja, maar van 9 tot 15.00 was eht puik..... daarna zelf opgetreden.. was om 01.30 terug in anrhem... daarna van 01.30 tot 4.30 zitten na drinken in de musis puyik genoeg uds Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dat Phantom Of The Opera-achtige intro van 18 Visions... ik verwachtte in eerste instantie dat Nightwish het podium op zou komen. Toen de heren dan 't podium opkwamen en het eerste nummer inzetten, fronste ik voorzichtig de wenkbrauwen... Toen de zanger zijn strot open deed, ben ik maar afgetaaid. Ik hoorde dat de groupies 's ochtends al voor de deur stonden? En dat er een jochie bijna moest huilen toen die een handtekening van de zanger kreeg? Dan zit je als band (en als publiek trouwens ook) een beetje in het verkeerde genre. We don't take it, we just fake it... |
|
dan hoor je thuis in een gay bar of in een psychiatrische instelling... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik was er niet bij, maar Knuckledust is idd een vette band. Hopelijk komen ze snel weer terug. |
|
Restless Youth · Remain · Strike First · Samaritan · Enemy Ground · Abusive Action · 50 Caliber LBU · Line Of Defense · Knuckledust · Dead Stop Saturday, 11 June 2005 at Ojeesee Location: Hardenberg, Netherlands Time: 15:00 Entrance: € 10,- |
|
Shit, weer een locatie waar ik niet naar toe kan. |
|
ik ook niet |
|
quote: Als publiek meer dan als band. Die band kan daar opzich niks aan doen. Maar dit soort ellende hoort niet thuis in de hardcore scene. En eigenlijk ook niet in de metal scene. En toch vond ik de muziek van Eighteen visions helemaal niet zo slecht. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
dus je krijgt er geen scenepoints voor, dat is ff balen. |
|
Jij hebt echt een hekel aan de hardcore scene of niet? En toch was het gisteren gezellig dacht ik zo. Weet je, het is heel simpel. Hardcore hoort te staan voor een vrije denk wijze. Voor jezelf denken en je eigen leven leiden. No gods, no masters. Dus ook geen idolen. Maar tegenwoordig denkt iedereen in de hardcore scene dat er een bijbel is waar alle regeltjes in staan die je moet volgen om hardcore te zijn. Wat natuurlijk onzin is want het hele idee is dus dat er geen regels zijn. Het aller ergste is wel dat al die mensen ook nog eens denken dat ze zelf regeltjes mogen uitvinden en die dan op andere mensen van toepassing mogen maken. Waarmee ze zichzelf dus verheffen tot god/master. Kortom, het idee is goed maar zoals altijd weten de mensen er weer een zootje van te maken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ja dat laatste slaat de spijker op zijn kop. Precies mijn probleem. En gister tja, was mijn eerste hardcore meeting dus ik weet niet hoe het de vorige keer was, maar ik heb nog nooit zoveel aanstellers in een ruimte gezien. Het idee achter de hc scene snap ik, en vind ik ook een heel goede, het blijkt alleen maar weer dat zulke ideeën niet in "instituties" werken, net als met geloof. Van die mensen die nu ook 18v in elkaar willen rammen omdat ze niet binnen de scene passen. Als je wilt rammen pas je zelf niet binnen de scene, maar die link wordt dan weer niet gelegd. Beetj openmindedness en respect voor anderen zou geen kwaad kunnen. Misschien kunnen ze daar hun geld beter aan besteden dan aan al die belachelijk dure kleding. Zoals iemand al zei: het was bij de merch drukker dan bij de podia. ps. ff edit: ken heel veel toffe lui uit de HC scene, maar ik ken zelfs toffe gristenen dus kritiek op iets hebben betekend nog niet dat er niets goed aan is. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 27-03-2005 22:29] |
|
Waar heb jij aanstellers gezien? Ik vond de sfeer namelijk erg relaxed. En dat niet iedereen bij elke band vooraan stond is natuurlijk wel te verklaren. Daarvoor waren de bands veel te uiteenlopend. Ik heb zelf een hele brede smaak en heb dus best veel bands gezien (maar ook niet allemaal) maar er zijn ook genoeg gasten die alleen van old school houden of alleen van metalcore. Die gasten zullen niet vooraan staan bij een band als Malkovich. [edit] Mooie redding [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 27-03-2005 22:31] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
die aanstellers hingen ook niet echt in de zaal, die probeerde backstage te komen, en hingen veelal bij de merch. In de gang was het mooi zichtbaar. Maar ik ben zelf niet heel veel in de zaal geweest vanwege het werken en mijn voetje. Er was nog wel iemand op zijn bek geslagen in de wc.... hij wist niet waarom, iemand begon op hem in te beuken ofzo zei hij... beetje vaag verhaal. |
|
dit kreeg ik via via: LET'S BEAT THE SHIT OUT OF EIGHTEEN VISIONS Whereas the band by the name of Eighteen Visions is comprised of four males that expect to be treated as presentable members of society, despite their intentional and calculated steps to present a facade of incongruity and affrontery towards the established gender roles in society; Whereas Ken Floyd, guitarist and de facto mouthpiece for the intents and purposes of this resolution, has willfully and earnestly compared a decision made by private businesspeople in regards to the operation of their establishment to the discrimination faced by Rosa Parks, and as such, likened their plight in being unable to access the Internet to that of the civil rights movement; Whereas James Hart, singer and de facto assailant for the intents and purposes of this resolution, took it upon himself to threaten a non-aggressive café patron with physical violence and, with malice aforethought, spit in said patron's face; BE IT RESOLVED: 1. Eighteen Visions will be struck with blows about the head, face, chest, back, and torso; such assaults will be meted out before, during, and after any performances in which they are scheduled to appear. 2. The equipment used by Eighteen Visions to perform live music (including but not limited to: guitars, amps, speaker cabinets, drums, cymbals, microphones), in addition to peripheral equipment used to facilitate the use of said equipment (including but not limited to: motor vehicles, road cases, trailers, cash boxes), shall be subject to irreparable damage or theft, depending on the perceived secondary market value of said equipment at the time of engagement. 3. Any and all copies of recorded material bearing the name or likeness of Eighteen Visions shall be appropriated without remuneration and destroyed; photographic and/or videographic evidence of such destruction must be presented to the drafters of this resolution. 4. Any and all copies of printed material bearing the name or likeness of Eighteen Visions shall be disposed of as per the steps outlined in Section 3. 5. Any female persons identified as being in intimate relationships with the members of Eighteen Visions shall be, with malice aforethought, spat upon until they remove themselves from the public eye, at which point profane written and/or photographic correspondence shall commence. 6. Any persons indicating an amount of solidarity with Eighteen Visions shall be subject to the conditions put forth in Sections 1 and 2; furthermore, they are to have any and all liquid assets seized and redistributed to the drafters of this resolution. Signed this, the twenty-third day of March in the Year of Our Lord two-thousand and five, The Scene de aanleiding voor mijn agressieve post hier |
|
Nu ben ik niet slecht in Engels, maar wat hier allemaal staat. Een lap onzin volgens mij |
|
Hahahaha, ik vraag mij af wat voor een mentaal gestoord persoon dat getypt heeft. Tenzij het een grap is natuurlijk. En dan is het wel een hele goeie want ik moet er erg om lachen. Hier heeft iemand geprobeerd Eighteen visions te bedreigen met de taal van een advocaat. Nou ja, de taal van advocaten uit TV series. Erg pijnlijk. Dit soort types/organistaties zijn alleen maar lachwekkend. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Vooral niet te serieus nemen dat stukkie over 18 Visions. Kon er hartelijk om lachen. Niet zo hard als om de band zelf, maar toch, erg vermakelijk... Het verslag op 3voor12 Arnhem/Nijmegen: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=18019&magazines=18020&news=111861 We don't take it, we just fake it... |
|
|
|
ja die had ik al gezien, goede band pics! Waarom zit alleen iedereen zichzelf onder de oksels te krabben? |
|
dat is de verkeerde Lou/Alfons style.. |
|
Ah ben jij die hele brede jongen met die fotocamera? |
|
haha, correct. wie ben jij? |
|
ik zat als kneusjes met mijn voet omhoog de backstage ingang te bewaken. En een paar keer door de ruimte gestrompeld. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |