|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hahaha |
|
quote: veel cash maakt veel goed denk ik |
|
quote:Dat is zeker waar. Al denk ik dat het een leuke promo stunt is. Controverse = Publiciteit. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hehe, vaag.. Ik zie het wel op Lowlands [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-07-2005 11:10] |
|
Hmm, ik vraag me af in hoeverre ze dat ook gaan doen. Iedereen zit er natuurlijk op te wachten dat ze inderdaad de gitarist achter de bühne laten spelen, dus zullen ze 'm uiteindelijk toch wel het podium op laten gaan. |
|
quote: Ja lijkt mij ook wel |
|
quote: |
|
quote: jaja, zulke posts moeten we hebben :p |
|
Vage shit, ik snap ook niet waarom hij niet op het podium zou mogen. |
|
effe geen zin om een nieuw/algemeen korn topic te maken en ik wist niet waar ik het anders moest posten: De nieuwe clip van korn heerscht echt de pan uit! een aantal bekende rappers fungeerd als korn in deze clip. Snoop dogg is munkey en xzibit is die bassist. Echt heel leuk gedaan! dat was het.... |
|
Mee eens, die clip heerscht "Nah man, this song ain't about booty.. It's about transistors!!" Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
hm ben wel benieuwd Je moeder. |
|
Grappige clip idd. Tijd geleden dat ik tijdens het zappen langer dan 20 seconden tmf aan heb laten staan. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Achja, met die enorme som geld in het vooruitzicht zou ik het geen probleem vinden om achter de schermen wat gitaar te spelen, ze kankeren maar op en als ik het geld heb zeg ik 'doei' |
|
die clip is echt te gaaf, al duurde het wel ff voor het kwartje viel. lil'jon als davis....hylarisch |
|
Jammer alleen dat 't nummer zelf kut is. Dat nieuwe album blijkt echt anders te zijn dan de KoRn op vorige albums. |
|
heeft iemand al de nieuwe Korn-cd gehoord? Is het wat? |
|
huh? hebben ze een nieuwe? Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ja, en ik dacht dat jij het ding al wel zou hebben... |
|
Ik vind het echt zo'n pauper band. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 02-12-2005 10:15] Against God and Government |
|
de eerste 2/3 albums waren wel leuk.. maar de korn van tegenwoordig was echt ruk. |
|
hahaha dikke bende... Ik zou dat nie pikke neej, maar ik zou et sowieso al nie in me kop hale om in een band als Korn te gaan solliciteren In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
quote: k moet je teleurstellen Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: alleen de eerste is vet Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |