![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Alleen op het podium of ook in de zaal? Haha ![]() ![]() |
|
De zaal zal vlug leegstromen ![]() Hier ook een mp3tje van de Cultus track. Klinkt goed ![]() http://members.chello.nl/heidenshart/cultus-de_dodenstoet.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door enlil op 12-03-2005 15:04] Signature ![]() |
|
Geen commentaar op de Cultus track ![]() Signature ![]() |
|
quote: Klinkt goed ja ![]() ![]() Signature ![]() |
|
enliul... jij meot eens naar Beyond North gaan luisteren.... ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Ik zal de platenspelert aanslingeren ![]() Signature ![]() |
|
De laatste hand wordt gelegd aan het laatste nummer voor de full length Meslamtaea CD. Daarna de hele bende laten masteren en drukken. Ben heel benieuwd hoe het eindresultaat wordt ![]() De cover is ook al klaar, gemaakt door hammerarts. Is erg gaaf geworden! ![]() Signature ![]() |
|
hmm, ik kan de muziek erg waarderen. maar waarom 'n phallussymbool op de hoes bij deze muziek? ![]() |
|
quote: ![]() Dat is voor een grotere vrouwelijke aanhang ![]() Signature ![]() |
|
De master CD is op post naar de drukkerij. Over een paar weken is Meslamtaea-New Era dus verkrijgbaar. ![]() ![]() Als extraatje zijn de demotracks van de 'illusion-tape' ook toegevoegd in geremasterde versie welteverstaan. ![]() Signature ![]() |
|
Zéér excellent ![]() |
|
Heeft iemand van hier toevallig een exemplaar van de Cultus / Meslamtaea split 7"? Ik ben benieuwd eens jullie meningen hierover te horen. ![]() |
|
Ik wel Maar mijn mening wil je zeker niet horen? Signature ![]() |
|
ik wil die cd... schiet es op met t verkrijgbaar maken/hebben ![]() In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Die split 7" is op ouderwets vinyl verkrijgbaar. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door enlil op 09-08-2005 7:40] Signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |