|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Alleen op het podium of ook in de zaal? Haha |
|
De zaal zal vlug leegstromen Hier ook een mp3tje van de Cultus track. Klinkt goed http://members.chello.nl/heidenshart/cultus-de_dodenstoet.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door enlil op 12-03-2005 15:04] Signature |
|
Geen commentaar op de Cultus track Signature |
|
quote: Klinkt goed ja En tja wat is dan nog wel heel origineel tegenwoordig Signature |
|
enliul... jij meot eens naar Beyond North gaan luisteren.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik zal de platenspelert aanslingeren Signature |
|
De laatste hand wordt gelegd aan het laatste nummer voor de full length Meslamtaea CD. Daarna de hele bende laten masteren en drukken. Ben heel benieuwd hoe het eindresultaat wordt De cover is ook al klaar, gemaakt door hammerarts. Is erg gaaf geworden! Signature |
|
hmm, ik kan de muziek erg waarderen. maar waarom 'n phallussymbool op de hoes bij deze muziek? |
|
quote: Dat is voor een grotere vrouwelijke aanhang Signature |
|
De master CD is op post naar de drukkerij. Over een paar weken is Meslamtaea-New Era dus verkrijgbaar. Eisenwald Tonschmiede zal het kreng uitbrengen Als extraatje zijn de demotracks van de 'illusion-tape' ook toegevoegd in geremasterde versie welteverstaan. Signature |
|
Zéér excellent |
|
Heeft iemand van hier toevallig een exemplaar van de Cultus / Meslamtaea split 7"? Ik ben benieuwd eens jullie meningen hierover te horen. |
|
Ik wel Maar mijn mening wil je zeker niet horen? Signature |
|
ik wil die cd... schiet es op met t verkrijgbaar maken/hebben In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Die split 7" is op ouderwets vinyl verkrijgbaar. De fullenght CD kan elk moment uitkomen op het Duitse label Eisenwald Tonschmiede, met daarop 6 nieuwe experimenten en een oude demo. [Dit bericht is gewijzigd door enlil op 09-08-2005 7:40] Signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |