IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Cultus/Meslamtaea split 7" Vorige pagina
tortyr
Usericon van tortyr
Posted 12-03-2005 14:50 by tortyr Wijzig reactieProfiel van tortyrQuote dit bericht

Alleen op het podium of ook in de zaal? Haha

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 12-03-2005 14:57 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

De zaal zal vlug leegstromen

Hier ook een mp3tje van de Cultus track. Klinkt goed

http://members.chello.nl/heidenshart/cultus-de_dodenstoet.mp3

[Dit bericht is gewijzigd door enlil op 12-03-2005 15:04]

Signature

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 15-03-2005 9:19 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Geen commentaar op de Cultus track

Signature

Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 15-03-2005 11:05 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

Het klinkt goed, heel origineel is 't niet helaas, maar het heeft zeker niet dat schaamteloze kloon gehalte van de meeste bands tegenwoordig.

"And as things fell apart, nobody paid much attention"

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 17-03-2005 12:52 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 11:05 schreef Cryptogram het volgende:
Het klinkt goed, heel origineel is 't niet helaas, maar het heeft zeker niet dat schaamteloze kloon gehalte van de meeste bands tegenwoordig.

Klinkt goed ja En tja wat is dan nog wel heel origineel tegenwoordig

Signature

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-03-2005 12:59 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

enliul... jij meot eens naar Beyond North gaan luisteren....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 17-03-2005 14:14 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Ik zal de platenspelert aanslingeren

Signature

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 20-04-2005 11:20 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

De laatste hand wordt gelegd aan het laatste nummer voor de full length Meslamtaea CD. Daarna de hele bende laten masteren en drukken. Ben heel benieuwd hoe het eindresultaat wordt
De cover is ook al klaar, gemaakt door hammerarts. Is erg gaaf geworden!

Signature

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 20-04-2005 17:27 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

hmm, ik kan de muziek erg waarderen.
maar waarom 'n phallussymbool op de hoes bij deze muziek?

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 21-04-2005 10:24 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2005 17:27 schreef neefherbert het volgende:
hmm, ik kan de muziek erg waarderen.
maar waarom 'n phallussymbool op de hoes bij deze muziek?

Dat is voor een grotere vrouwelijke aanhang

Signature

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 09-06-2005 14:45 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

De master CD is op post naar de drukkerij. Over een paar weken is Meslamtaea-New Era dus verkrijgbaar. Eisenwald Tonschmiede zal het kreng uitbrengen

Als extraatje zijn de demotracks van de 'illusion-tape' ook toegevoegd in geremasterde versie welteverstaan.

Signature

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 10-06-2005 11:50 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Zéér excellent

Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 04-08-2005 19:28 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Heeft iemand van hier toevallig een exemplaar van de Cultus / Meslamtaea split 7"? Ik ben benieuwd eens jullie meningen hierover te horen.

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 08-08-2005 10:59 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Ik wel
Maar mijn mening wil je zeker niet horen?

Signature

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 08-08-2005 11:21 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik wil die cd...

schiet es op met t verkrijgbaar maken/hebben

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 09-08-2005 7:39 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Die split 7" is op ouderwets vinyl verkrijgbaar. De fullenght CD kan elk moment uitkomen op het Duitse label Eisenwald Tonschmiede, met daarop 6 nieuwe experimenten en een oude demo.

[Dit bericht is gewijzigd door enlil op 09-08-2005 7:40]

Signature

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com