IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Sarcofago Vorige pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-06-2012 20:40 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 juni 2012 20:32 schreef lowriderskin het volgende:
Helemaal mee eens en als je geluk hebt vind je nog wel eens een origineel exemplaar op comegulo records uit Brazilië ,maar dan mag je flink in de buidel tasten. Tegenwoordig zijn er ook gave heruitgaven op vinyl.

Hier dus ook webblaster wim, maar dan wat jaren later, hehe.

Maarre, is dat zo? Wat brengt die cd op? Toevallig wist ik hem te liggen. 1992, ja. Toen zal ik hem ook wel gekocht hebben.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

lowriderskin
Usericon van lowriderskin
Posted 27-06-2012 20:45 by lowriderskin Wijzig reactieProfiel van lowriderskinQuote dit berichthttp://www.innocent.nl/

Dit soort muziek koop je op elpee en niet op cd!

The golden age of the 80's and early 90's of heavy music. That's what I am into.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-06-2012 20:51 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, had dat 20 jaar geleden gezegd!

De cd versie is niet veel waard dus?

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 27-06-2012 20:52]

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 27-06-2012 23:11 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 20:51 schreef De Tegenpartij het volgende:

Minder ja!

http://www.popsike.com/php/quicksearch.php?searchtext=sarcofago+inri

lowriderskin
Usericon van lowriderskin
Posted 28-06-2012 9:29 by lowriderskin Wijzig reactieProfiel van lowriderskinQuote dit berichthttp://www.innocent.nl/

quote:
Op 27 juni 2012 20:51 schreef De Tegenpartij het volgende:

Kijk maar op ebay of discogs ,maar er zijn heruitgaves op zowel vinyl als op cd als je deze plaat nog zoekt. een orig. lp zit je al gauw aan 100 à 200 dollar.

[Dit bericht is gewijzigd door lowriderskin op 28-06-2012 9:32]

The golden age of the 80's and early 90's of heavy music. That's what I am into.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 30-11-2014 12:23 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Filmpje van vorig jaar: cover van "Nightmare" met Wagner Antichrist.

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 30-11-2014 13:29 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2014 12:23 schreef Hexegot het volgende:

Filmpje van vorig jaar: cover van "Nightmare" met Wagner Antichrist.

Dit klinkt in ieder geval nergens naar!
Hopelijk maakt Blasphemy volgende maand in Eindhoven mijn gevoel weer goed!

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 01-12-2014 6:17 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Mja, die laatste releases van Sarcofago waren ook wel al bagger.
Enkel INRI m.i. relevant.

En nu gaan we vegen

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 01-12-2014 9:39 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Rotting mag er ook zijn.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 01-12-2014 12:58 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Jup.
Lawless scourge eigenlijk ook nog ok.

En nu gaan we vegen

tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 03-12-2014 1:16 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

Wagner klinkt echt als een beest daar.
Ugh... Sarcofago blijft heel hoog op mijn lijstje staan van bands die ik ik live zou willen zien.

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-12-2014 8:09 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Je kan je natuurlijk die relevantie-gehalte afvragen van actuele live-sets.
De band kende die hoogtepunt begin jaren '90, splitte, bezettingwijzihingen, al dan niet come-backs en reunions.

Wat rest, is vooral gekapt stro.
Neen.
Laat het verleden rusten.
En verkracht het niet met die indachtige memories.
Soms is het beter om bands nooit live hezien te hebben, de memorie te bewaren en te koesteren ipv die illusie vermorzeld te zien door brakke live-performance.

Het concept van per sé bands live te willen zien, is ook iets dat ik niet 100% vertegenwoordig maar da's één andere discussie.

Opportuun zou je ze eigenlijk in Brazilia zelf moeten bekijkigen, in die teletijdmachine stappen en teruggaan naar '94.

En nu gaan we vegen

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-12-2014 9:32 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2014 8:09 schreef caron het volgende:
Opportuun zou je ze eigenlijk in Brazilia zelf moeten bekijkigen, in die teletijdmachine stappen en teruggaan naar '94.

Ik zeg doen, kun je daar je evangelie verkondigen.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 05-12-2014 1:51 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

oh wacht ik schroef even mijn tijdmachine in elkaar dan

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com