|
Auteur: |
|
|
aanwezig Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Aanwezig |
|
Hierzo ff wat info van de programmeur: de tent is al vroeg open, dus iedereen komen rond een uurtje of 8, effe indrinken, vervolgens bands kijken. Walpurgisnacht zal tussen half 10 en 10 een keer beginnen, afhangend van hoe strak we ons aan ons schema houden. Grimm zal tussen half 11 en 11 uur een keer het podium bestijgen. |
|
Entree is gratis trouwens, dus meer geld voor |
|
Grolsch beugelflessen & Brabantsch muzikaal vermaak, een perfecte combinatie me dunkt. Wanneer sluiten ze Tilburg op het nachtnet aan? |
|
Als het aan mij ligt gisteren. Ik hoor wel steeds vaker plannen over een nachtnet Eindhoven, Tilburg, Den Bosch, Nijmegen, Breda, Utrecht, wat dan in principe in verbinding met "jullie" nachtnet zou komen te staan. Ben benieuwd of dat er nog ooit doorkomt. Tot die tijd dus vroeg beginnen met tanken en zorgen dat je je laatste trein haalt. Zo ook morgen dus. |
|
De politiek van Tilburg zet zich er inderdaad al jaren voor in, het probleem is dat de NS en de nationale politiek niet echt meewerken... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Een rondje A'dam, Den Haag, R'dam, Dort, Breda, Tilburg, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Utrecht. Wat zal dat kosten? Twee, misschien drie extra treinen? Wel leuk als je inslaap valt. Toch heb ik het vermoeden dat ik eerder een rijbewijs bemachtig dan dit zie gebeuren. |
|
Dan nog ben je de BOB. (Tenzij je in je auto "crasht") |
|
quote: prima.. als ik in nijmegen kom, kan ik altijd daar nog crashen of doorfeesten in de dio tot de eerste trien.. galspuug .... is jouw stadsverbod voor Nijmegen al opgeheven? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
vanavond, dan, dus, 22.00u, zeker, Vrijdag 25 maart 22:00u: Grimm [pagan / folk metal] + Walpurgisnacht [black metal] |
|
Vanwaar die plotselinge oplevende interesse in mijn reeds voorbijgegaande stadsverbod? Ja, mijn stadsverbod is verlopen, en nee, sindsdien ben ik niet weder in Nijmegen geweest, zover ik mij kan herinneren haha. Wel is er genoeg bier gezoepen in andere steden en dorpen. Genoeg verhalen ook, maar die zijn slechts te koop voor een bootlading oosterse schonen en een dozijn tonnen bier hjehe... Vanavond! |
Index / Concerten |