IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Asmegin
Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 23-02-2005 20:07 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Even snel gezocht maar geen topic over gevonden. Ik wil het toch graag onder de aandacht brengen.
Folkmetal uit Noorwegen met meerstemmige cleane zang, grunts, viool en dwarsfluit.

Aan te raden voor fans van Ensiferum, Finntroll, Moonsorrow, Kalmah, Skyfire, Bal-Sagoth e.d. Moet live ook wel indruk wekken, staan volgens mij met minstens 8 man/vrouw op het podium.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-02-2005 20:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wel een aardig ceedeetje hoewel ik er wel meer van had verwacht.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 23-02-2005 20:19 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Website? Samples?

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 23-02-2005 20:28 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2005 20:19 schreef neefherbert het volgende:
Website? Samples?

www.asmegin.com

Staan vlg. mij geen samples op (laatste keer ge-updated in het jaar stillekens).
Maar probeer het hier even.
www.dcplusplus.com
curzed.asgards.org en swedensenior.no-ip.com:6666

Voor als een sample of cd moeilijk of niet te vinden is.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 23-02-2005 20:59 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Wel een gave band om zo af en toe naar te luisteren. Hun muziek gaat alleen wel erg snel vervelen vind ik.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Hub de Gallier
Posted 23-02-2005 21:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De cd gaat inderdaad ook snel vervelen. Het zit allemaal goed in elkaar en het zijn goede muzikanten maar na enkele draaibeurten is de spanning al helemaal weg helaas.

Hub de Gallier
Posted 26-04-2006 18:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Op hun site staat nu een alleraardigst videoclipje

stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 27-04-2006 10:57 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

Ik heb met m'n stomme harses ooit eens op aanraden een cd van Asmegin gekocht...
SPIJT... enorme SPIJT. wat een ontieglijke B-band zeg.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-04-2006 10:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2006 10:57 schreef stalinorgel het volgende:
Ik heb met m'n stomme harses ooit eens op aanraden een cd van Asmegin gekocht...
SPIJT... enorme SPIJT. wat een ontieglijke B-band zeg.

Het is idd een behoorlijke B-band. Desalnietemin kan het vermakelijk zijn.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

BartS
Usericon van BartS
Posted 27-04-2006 22:34 by BartS Wijzig reactieProfiel van BartSQuote dit bericht

Ik vind het erg jammer dat er maar zo weinig aandacht is voor deze mooie band.

Om maar eens even mezelf te quoten:
Hin Vordende Sod & Sø is naar mijn mening een van de beste folk/pagan metal albums die ooit is gemaakt. De afwisseling van screams, grunts, clean- en female vocals is ongelofelijk goed. De gitaar-riffs en drumpartijen kennen erg veel afwisseling qua tempo. De violen voegen op hun beurt een hele ‘romantische’ sfeer toe aan het album. Op sommige nummers hoor je een akoestische gitaar en op een enkel nummer hoor je ze zelfs mee neuriën op de maat van de muziek, echt geniaal (jawel).
Het pianostukje op het nummer ‘Op af Bisterlitiern’ geeft me trouwens keer op keer weer kippenvel.

[Dit bericht is gewijzigd door BartS op 27-04-2006 22:36]

With new found hope, there still could be Victory...

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com