|
Auteur: |
|
|
|
|
Goeie tip! Heb ik ook nog wat aan |
|
dat is een handige site we hebben pas een keer in Duitsland gespeeld, op de een of andere manier willen de opttredens daar maar niet lukken |
|
quote: gebruik je je ZM naam om de kwaliteit van je bands in Duitsland te beschrijven? Zo ja, dan ligt het daar aan Bruce Banner |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Dat komt omdat direct-mailing daar niet werkt. Je moet de mensen daar persoonlijk kennen. Ja, ik heb ook (tevergeefs) geprobeerd daar te kunnen spelen. Gelukkig begint het nu wel een beetje te werken. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
We hebben wel eens opgetreden met Obscenity in Leer, in de JUZ. http://www.juz-leer.de Gaaf zaaltje. |
|
quote: check, bedankt! |
|
quote: Hetzelfde hier, je moet idd de juiste mensen/contacten hebben, maar ik vind zelf ook dat t in Nederland en België toch een stuk makkelijker te regelen is. |
|
quote: Duitse bands komen in NL ook niet echt aan de bak... behalve als ze een paar officiele cd's hebben uitgebracht en al eens getourd hebben. Bands die al een bepaalde status hebben. Is ook wel logisch... waarom zouden zalen/boekers in Duitsland hun eigen bands geen voorrang geven, dan doet men hier in NL immers ook. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ik heb ook begrepen, dat de meeste concerten in Duitsland via een beperkt aantal bookers loopt. Het mailen van zalen e.d. schijnt inderdaad niet echt zinnig te zijn. |
|
quote: Bedankt voor de tip! |
|
die metaltravelguide is fucking handig. zoiets was ik ook opzoek. thnx man!! |
Index / Concerten |