|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Is metal met violen enzo, beetje gothic (vooral SSOGE) maar op zich nog wel te pruimen. Wij zijn echter de vreemde eend in de bijt, hoewel Dis ook wel heftige thrash-stukken heeft. Dis is imho een beetje maiden, een beetje thrash, een beetje prog en een beetje gothic door elkaar. SSOGE is meer te vergelijken met The Gathering of Within Temptation in de beginperiode, doorspekt met folk-invloeden. Zo, ook maar even het hoesje met het vernieuwde logo geplaatst. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Willen jullie weten hoe we live klinken en eens een ander nummer horen? Hier dan: http://www.x-tinxion.com/recordings/hands.mp3 Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Handjes de lucht in!!! of ik schiettttttttttttttttt.... |
|
Zeg, ik dacht dat Torthuga hier ook zou spelen ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: die missen we idd op t posterke.... *checkt site* |
|
Eeeeuj Ratje en co, leuk stukje in de aardschok.. positief! Heeft meneer Gebedi goed zijn best op gedaan |
|
hehe, met geld kun je veel doen heee!!! |
|
quote: Dacht dat je onder zijn bureau kunstjes had vertoond |
|
KOM NOU GODVERDOMME IN FRIESLAND!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Weet je wat dat kost ... een toubus naar het buitenland? |
|
nee maar dat gaast mie vast vertellen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ich spreche kein deutsch! |
|
hehe ich auch net WAT HEF IK DAAR NOU AAN VERDOMME! [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 11-07-2005 22:05] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Euhm ... ne parle pas francais? |
|
usted habla español? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: wa zeg ie?? Heb je last van je hol!! |
|
Dit klinkt zeker niet verkeerd! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Thanx Heiden! Oh ja, hoogstwaarschijnlijk de 28ste in Nighttown (kleine zaal) tesamen met Batter en de band van Snaack... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Nav. dat optreden deze recensie!! http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=61901&magazines=61902&news=169955 |
|
Maat van me vind 't een erg gave band, ik heb er nog niet zoveel van gehoord. Wat ik wel gehoord heb klonk niet verkeerd I am the 1%. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |