|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
black metal zuigt Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
er komt weer een band aan die nederland op de metalkaart gaat zetten...leet op mijn woorden. http://www.eternalconspiracy.nl [Dit bericht is gewijzigd door HisRoyalEvilness op 13-02-2002 23:52] To Beast or not to Beast |
|
quote: Is dat dat Tulbandterrorgebeuren?? |
|
wahahahahah!!!!!!!!!!!!!!! grapjas! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:poser I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints |
|
Nou, lees goed. Waarschijnlijkheid-->thuisbasis. 110% zekerheid-->de taal Eerst de taal: De teksten zijn geschreven EN FOUTLOOS/ACCENTLOOS GEZONGEN in het "Papiamento" (de taal van o.a. ARUBA!!!) De zanger of in ieder geval de tekst-schrijver komt uit Aruba en NERGENS ANDERS! Aruba is rock/metal-eiland nummer 1 van de Antillen. De teksten hebben ook nog bepaalde "schoonheidsfoutjes" die men alleen daar terugvindt. (Het aantal rockers daar kun je nog altijd op 2 handen tellen) Daaruit KAN men afleiden dat ze (Unlord) in Nederland zitten... ...en, wie kent er een bandje in de buurt van Zaandam (Displeased Records) met een Arubaan erin? [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 15-02-2002 6:07] |
|
www.paratyfus.com Ga eens kijken op deze site, zeer mooi, kunt wat dingen downloaden, concerten zeker in aantocht! KEEP ON ROTTING : |
|
"poser" whahaha.. inderdaad.. en ik ebn er godverdomme trots op!!! 22 februari weer de poser uithangen in Bladel met mijn poser band! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Haptijd! 'Black metal zuigt'. Heerlijk genuanceerde kritiek Het klinkt voor U zeker ook allemaal hetzelfde in de oren? |
|
quote: Over happen gesproken. RaNk weet waarschijnlijk niet met wie hij/zij hier te maken heeft. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ah, toch een black metaller misschien? Kan best. Ik zeg ook welleens zomaar wat. Boeiuh eigenlijk. |
|
whahaha... hap tijd inderdaad ja!!!!!!!!!!! hey Xnegativex.. heb je icq / msn? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Nope...sorry. ICQ heb ik nooit gehad en MSN is laatst zo hopeloos vastgelopen dat ik het heb moeten verwijderen. Sindsdien kan ik het ook niet meer installeren. Kunnen we misschien over de mail communiceren of is dat niet wat je wilt? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
uhm.. msn vindt ik wel handig eigenlijk!!! dus opneiwu downloaden.. e-mail zuigt! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ik probeer het wel even te downen. Kun je me in iedergeval je addy even doormailen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wie heeft 'bladel' uitgevonden ? Hoe kom je daar ? Ik, Wil Schuurman |
|
Hehe, niemand heeft het over neerlands trots, Whitin Temptation!! Btw mis ik ook Pyaemia, wat ik daar van gehoord heb kan zich wel meten met enkele der betere bands (ja.. zeik me maar af) Verder zijn het vooral veel (cult)bandjes waarvan ik vooral het idee heb dat ze graag klein blijven (naja.. grootendeels zelfkennis, doorbreken zullen ze toch niet,magoed) En zoals al gezegd is, juist via fora als deze leer je veel bands kennen die de moeite waard zijn, maar toch nooit bekend worden. Waarom je opeens een lamme zak bent als je underground bands via internet leert kennen snap ik niet geheel. Life doesn't get much better than this! |
|
'Over happen gesproken. RaNk weet waarschijnlijk niet met wie hij/zij hier te maken heeft.' Laat maar. 22 februari in Bladel zie ik, ik weet genoeg. Ach ja dat forumgedoe ook altijd. |
|
ach.. zo true is fluisterwoud nou ook niet toch? Life doesn't get much better than this! |
|
"ach.. zo true is fluisterwoud nou ook niet toch?" Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Dat troe gedoe ook. |
|
Bladel = True Ik, Wil Schuurman |
|
Ja Blaol is wel troe joah, de's waor. |
|
Bladel... Hmm... Ik kan er echt niks anders bij denken als dat dat het gat is waar Pentacle oefent. (enneh, vuig, ik vind FW wel heel gaaf hoor!) Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |