|
Auteur: |
|
|
CHARLIE ADLER www.charlieadler.nl 26/02 Metalcore Fest - De Box - Boxmeer met oa Collision, Machine Made God 08/04 Gaellus In Rock - OJC Gaellus - Tienray met oa Heidevolk, Senseless 16/04 Koeienpop - OJC Niks - Horst met oa Party Animals, Verona Beach, Mark Foggo 01/05 Koninginnerock - Mortel - Ittervoort met oa Day Six, Judasville 11/06 Rumoer 6 - OJC Walhalla - Sevenum met oa Born From Pain, 37 Stabwoundz 12/06 Goudvishal - Arnhem met Cephalic Carnage, Isle Of Man COLLISION www.collisiongrind.nl 26/02 Metalcore Fest - De Box - Boxmeer met oa Charlie*Adler, Machine Made God 12/03 Op Volle Snoeren - Willemeen - Arnhem met oa Regurgitate, Bile, Suppository 13/03 Grind Over Ghent - Frontline - Gent (BE) met oa Regurgitate, Squash Bowels 26/03 Goredrecht - Apollo - Dordrecht met oa Desensitised, Arminivs 23/04 Da Crackwhore Fest - L'Eclipse - Cambrai (FR) met oa Sylvester Staline, Entrails Massacre 07-09/06 Obscene Extreme - Na Bojisti - Trutnov (CZ) met oa Regurgitate, Blood Duster, Stoma 12/07 Knorpop - Kasteelse Bossen - Horst met oa DJ Luke V, Imperia |
|
Die gast die de stemmen van Cow & Chicken deed heet ook zo. Ik moet bij die naam altijd daaraan denken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik kom in boxmeer denk ik wel ff loeren |
|
quote:Hoezo? Cephalic is live juist erg gaaf! (tenminste ik heb ze alleen live gezien via DVD...) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb ze in 013 gezien als "voorprogramma" van Morbid angel. Nou vind ik ze op plaat al niet erg boeiend maar live deed het me helemaal niks. Ik ben gek op onconventionele muziek maar Cephalic is gewoon te raar. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ze spelen trouwens ook op graspop en waldrock... errug vet!! |
|
en even een beetje zelfpromotie... een update! CHARLIE ADLER www.charlieadler.nl 08/04 Gaellus In Rock - OJC Gaellus - Tienray 16/04 Koeienpop - OJC Niks - Horst 01/05 Koninginnerock - Mortel - Ittervoort 21/05 B-Fest - Club B52 - Eernegem ( 04/06 SummerDANCE - Kotermeerplas - Dedemsvaart 11/06 Rumoer 6 - OJC Walhalla - Sevenum 12/06 Goudvishal - Arnhem 16/07 Weistock - Skatebaan - Lottum COLLISION www.collisiongrind.nl 12/03 Op Volle Snoeren - Willemeen - Arnhem 13/03 Grind Over Ghent - Frontline - Gent ( 26/03 Goredrecht - Apollo - Dordrecht 23/04 Da Crackwhore Fest - L'Eclipse - Cambrai (FR) 07-09/06 Obscene Extreme - Na Bojisti - Trutnov (CZ) 12/07 Knorpop - Kasteelse Bossen - Horst |
|
CHARLIE*ADLER 17 feb - metal battle - little devil tilburg COLLISION 20 jan - metal fest - ojc knor meterik 28 jan - nu of nooit - ojc knor meterik 10 maa - grindcore special - mukkes - leeuwarden 21 apr - rockweekend - america MET SAXON) |
|
Nou, dan zal ik toch maar eens komen kijken bij een van deze vele optredens... Ik heb de heren van beide bands al lang niet meer (aan het werk) gezien. ; "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
zo veel optredens zeg... damn, goed bezig Je moeder. |
|
quote: zeker, is lang gelede... en in je geboorte dorpje ahahah |
|
quote: Daar kom ik helaas niet kijken. Saxon ok, maar dan ook nog WT, AF en Epica tegelijk, dat is me iets teveel van het goede... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
heheh, WT en Epica spelen 'helaas' op zaterdag. maar toch is dat rockweekend wel een cool festivalletje |
Index / Concerten |