|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Gister naar de voorronde in de Baroeg geweest, opener Carceri vond ik met grooooote afstand de vetste band van de avond. Gelukkig vond de jury dat ook Last breath denied was ok, terechte 2e plaats. Vuist en Arminius vond ik erg saai. Infinite Dawn - doodstraf wegens het spelen van Raining Blood mét keyboards en jurkmuts-zang |
|
Haha.. en uiteraard zijn er dit weekend werkzaamheden tussen Nijmegen en Arnhem. Ik zal maar vast een biertje pakken in de trein en een goed boek meenemen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Een goed begin is het halve werk! Ik blij dat ik "maar" 40 minuten met de bus hoef FREEZE |
|
quote:Eeyyy luitjes.. twas gezellig.. maar volgende keer moet er es echt gefeest worden met betere herrie Jammer dat bep. lui zo vroeg weg moesten. Maar toch cheerz |
|
En wie heeft gewonnen? Ik moest om 24 uur de trein halen dus bekendmaking net gemist.. Lijkt me dat warchitect gewonnen heeft trouwens. Enige band waar elke muzikant een goede instrument beheersing had. Moet wel zeggen dat de drummer van deluzion(?? enerlaatste band) geniaal aan het werk was. Wat kan die kerel rammen zeg... |
|
quote:Ach ja, gaat nog wel gebeuren... En dan wellicht MET rode bril @trol: dat zal Deluzion niet geweest zijn, die waren namelijk als eerste band... En ik heb ook geen idee wie er gewonnen heeft, moest ook de bus halen FREEZE |
|
en de winnaar was WARCHITECT! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: ja, betere bands is een goede optie ja.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Gaaf! Gefeliciteerd Warchitect Wat mij betreft de terechte winnaar ook! [Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 06-03-2005 12:03] "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
heui, ik vond het een gave avond. Leuke sfeer en leuke bands gezien. Niet allemaal mijn smaak, maar wel cool |
|
quote: En volgende keer wat dichterbij.. Ik weet opeens weer waarom ik zo'n hekel aan de NS heb.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
hehe de volgende keer metal battle is weer in de goudvishal.. de halve finale... datumw eet ik ff niet... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Kan 't godverdomme niet wat dichter bij Eindhoven ? De Nederlandse Spoorwegen zuigen extreem, ik wil niet weer vroeg moeten. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Wie gaat mij vertellen hoe die enerlaatste band heette?!?!?! |
|
paradox? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dat was het ja... Die drummer heerste enorm. |
|
quote: Doe eens normaal joh, idioot. Dat je het niet zo gaaf vond, ok, maar stel je niet zo vreselijk aan. [Dit bericht is gewijzigd door DCLXVI op 06-03-2005 16:25] |
|
Iedereen bedankt voor de steun gisteren . Vooral iedereen die uit Wageningen e.o. en Nijmegen is komen opdagen Het was een leuke avond, en ik heb me ook bij de andere bands goed vermaakt. Zaterdag 9 april staan we in de halve finale, weer in de Goudvishal. CD WARCHITECT "A Sea of Red" out now!, te bestellen via http://www.slagwerkwereld.com/shop/index3_nl.php |
|
Was zeker gezellig daar ! Alleen terugweg naar het centrum was minder, ik ben uitgegleden, voet was toch dikker dan verwacht, dus ff naar het ziekenhuis, heb nu dus verband erom heen, enkelbanden flink gerekt :S |
|
Oei, da's wel minder.. 't was ook wel aardig glad ja, ook bijna een of twee keer op m'n smoel gegaan. Hoe lang moet je daar nu mee rondlopen ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Succes dr mee dude!! *passt meer ijs*. Maar verder erg gezellig hey |
|
Netjes Warchitect,heb ik m'n nek niet voor niks naar de tyfus gebanged ,gefeliciteerd BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote:Haha! Was jij dat die in zn 1tje vooraan stond te bangen? |
|
quote: Ik wilde nog zeggen dat ik jullie, afgezien van de keyboards, zangeres (NEEM ZANGLES GODVERDOMME!) en Slayer-cover muzikaal gezien erg ok vond (vooral erg goede drummer!!) maar aangezien ik me vreselijk aanstel zal ik dat maar achterwege laten dan |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |