|
Auteur: |
|
|
Na de recenties op ZM en LoM ben ik een mp3 van deze band gaan uit checken, en ik was gelijk verkocht. Ik hunker nu naar de nieuwe plaat Existence die afgelopen maandag zou uitkomen... maar dat is niet gebeurd. Iemand enig idee of deze binnenkort nog te halen is? hier de mp3 van The Euphoric Sence: http://217.160.52.55/mp3/dark-suns_the-euphoric-sense.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 25-02-2005 17:22] |
|
Ik had de promo voordat Rutger em had, en ik vond het maar matig .. beetje Opeth nadoen .. te prog en melo voor mij WB @ Neggie |
|
fantastische schijf!!! en nee helaas geen jenje muziek... I Find That I Am Not There... |
|
Practisch alles wat geen Jenje muziek is is bijna standaard stuiter goed. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Pff .. nu krijg je geen biertje meer van me ... |
|
hmmz yep, inderdaad Opeth-afruksel,500 in een dozijn progiesymfozweefzooi not my kind of bitch Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Wel aardige achtergrondmuziek, zou er geen cd van kopen denk ik... Hatsjikidee! |
|
Ik zie dat ZM nogsteeds grotendeels bevolkt wordt door muzikale analfabeten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
maar weet er iemand meer omtrend de release? |
|
quote:Omdat ze jouw smaak niet als waarheid aanvaarden? Let me guess .. je luisterd veel blek lately? |
|
Sinds wanneer ga jij zo serieus op mij in? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Sinds jij hapt |
|
no text supplied |
|
ok dan. volg de link into wonderland Bruce Banner |
Index / Heavy Metal |