|
Auteur: |
|
|
Wat vonden jullie van de Cradle Of Filth concerten? 24-02-2005: Podium Hardenberg 25-02-2005: Paradiso |
|
goed dat je hier een topic over opent, we hebben namelijk geen SEARCH op dit forum! |
|
Cradle, is dat een vette band? Hup geef eens mp3s |
|
Pff ook op mf al een topic hierover, rot toch op! |
|
Dit lijkt wel op een jeugd foto van jouw mayo |
|
Klopt ja, best erg toch.. ik ben toch echt een vrouw. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-02-2005 1:34] |
|
quote: Hoe durf je mij van sarcasme te betichten, gij onverlaat! |
|
quote: Dat was ik niet! Ik zag net een kleine Engelse metalzanger met een hoge krijsstem wegrennen, volgens mij was hij 't.. echt waar.. zou ik tegen je liegen.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hmmmm, voor deze ene keer zal ik je uitspatting door de vingers zien dan.. |
|
quote: Wat heb je toch een groot hart. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: En helemaal van jou |
|
Als dat geen echte liefde is, weet ik het ook niet meer.. |
|
quote: Jjjaaa, 't zijn die kleine dingen in een relatie die 't zo mooi maken.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: hihi |
|
[flash]http://www.dedeurzakkers.nl/toptest.swf[/flash] |
|
dat werkt niet op dit forum Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik vind de muziek best ok maar de hele image en teksten van de band spreken me helemaal niet aan. Er komt ook vaag publiek op af... |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
Index / Concerten |