|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Babylon woerden, 26 maart '05 Fluisterwoud, Darkened Nocturn Slaughtercult + support |
|
maart is een leuke maand "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Jae, nu hopen dat die support Sauron is :p |
|
SauroN komt niet, maar ik kom wel [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 01-03-2005 21:36] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Dat is zeer mooi vrind |
|
Man, hoe kan je nou na zelfmoord bier drinken? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Tsja, dat vraag ik me nou ook af miss met god? Ik denk idd dat ik het maar verander want er klopt geen fuck van, en dan te bedenken dat ik het niet eens zelf bedacht heb :S :p [Dit bericht is gewijzigd door Miklos op 03-03-2005 11:15] |
|
Afwezig, uiteraard. |
|
Mooi, dat scheelt weer. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Krijg kanker met je blekkie bands. |
|
quote: Waarom reageer je dan op dit topic? Ga je moeder vervelen, neger. |
|
quote: Maak je niet druk! |
|
quote:De ironie! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: aaaaaaaaaaaaaahh... wat schattig.... de kleine internet-warrior mag nog niet naar het concert van zijn moeder Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
wie de neuk is fritzie nou weer Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Één of andere stoere newbie die heel stoere woordjes op zijn toetsenbord durft te typen. Maar alleen op de momenten dat ie even niet de fles krijgt zeg maar... spelfout weggehaald... |
|
quote: kewl, mag ik hem ff 10 minuutjes lenen, de verwarming doet het hier niet en dan kan ik hem ff opstoken Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Vette peop Raef, leuk zaaltje ook. Ik ga wel ff een keer weer mee als roadie! |
|
prima ourt.. tot vanavond! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
zo die fritzie! alweer een forumkansloze erbij... |
|
quote: Waar was je gisteren Raefken?! GEstrand in Nijmegen hoorde ik? |
|
Was het nog wat gister, Oerd. Ik wilde ook nog langs komen, maar kwam slecht uit, helaasch. |
|
quote: ach ja, de ns had problemen emt de trienen.. ze reden neit meer verder al nijmegen door die kankersneeuw.. ik wee tneit, maar 60 jaar gelden sneeuwde het toch ook regelmatig en toen reden de treinen wel gewoon op tijd! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
De support is Weltbrand. Gaat een zeer gave avond worden dus. |
|
Dat is wel erg tof. Jammer allen dat er al tig andere concerten zijn die avond. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |