|
Auteur: |
|
|
Probeer het eens op het Muziek Algemeen gedeelte van dit forum. Daar staan heel wat bands op die mensen zoeken bla...bla...bla... |
|
Ik denk dat deze ook beter tot zn recht komt in muziek algemeen. Daar gaat ie dus ook heen. Succes Martijn! Dead things grow from deep inside... |
|
FireFox zoekt een dubble bass drummer, maar ja die woont in omgeving Rotterdam..... bla...bla...bla... |
|
quote: Rotterdam is me iets te ver weg, maar toch bedankt! |
|
Misschien is het een idee dat je er even bijzet wat voor bandervaring je hebt (band(s), genre(s), etc). Dat is voor zoekende bands wellicht handig. M.v.g. Sporty Voleg Touché, pussycat! |
|
He, ik woon in Groningen en ik zoek een drummer en grunter/gitarist voor mijn death metal band. Ik heb reeds zes nummers en er komt meer......De stijl ligt een beetje richting old-school death metal en hier en daar wat black metal. En in het weekend beschik ik over een oefenruimte. Interesse? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ja daar heb ik wel interesse in. Oldschool? Is dat richting het oude werk van Slayer? (mijn grote voorbeelden) Het is zo dat ik al een tijdje bezig ben met een bandje te zoeken er lopen al wel wat dingen maar ik heb het nog niet gevonden. Een oefenruimte in de Stad? Misschien moeten we maar eens wat afspreken. Ben je bassist? Mail me anders eens direct op : zeminence@yahoo.com Later!!! |
Index / Muziek algemeen |