IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Drummer zoekt band
Zeminence
Usericon van Zeminence
Posted 29-11-2001 15:33 by Zeminence Wijzig reactieProfiel van ZeminenceQuote dit bericht

Ik ben een drummer van 28 jaar en ik zoek een band om in te drummen. Mijn voorkeur gaat uit naar een band met metal-inslag, alhoewel ik volledig open sta voor elke suggestie, als ik mijn dubbel bassdrum-pedaal maar kan gebruiken. Dave Lombardo van Slayer en Terry Bozzio zijn mijn voorbeelden, ik heb 13 jaar bandervaring maar ben nu bandloos. Ik woon in Groningen, zoek zodoende ook een band in de stad Groningen. Reageer aub wie weet wordt het wat.
Groetjes,

-martijn-

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 29-11-2001 15:34 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Probeer het eens op het Muziek Algemeen gedeelte van dit forum. Daar staan heel wat bands op die mensen zoeken

bla...bla...bla...

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 29-11-2001 15:39 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik denk dat deze ook beter tot zn recht komt in muziek algemeen. Daar gaat ie dus ook heen.

Succes Martijn!

Dead things grow from deep inside...

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 29-11-2001 15:42 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

FireFox zoekt een dubble bass drummer, maar ja die woont in omgeving Rotterdam.....

bla...bla...bla...

Zeminence
Usericon van Zeminence
Posted 29-11-2001 15:44 by Zeminence Wijzig reactieProfiel van ZeminenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2001 15:42 schreef Lady Rose het volgende:
FireFox zoekt een dubble bass drummer, maar ja die woont in omgeving Rotterdam.....

Rotterdam is me iets te ver weg, maar toch bedankt!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 03-12-2001 12:24 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Misschien is het een idee dat je er even bijzet wat voor bandervaring je hebt (band(s), genre(s), etc). Dat is voor zoekende bands wellicht handig.

M.v.g. Sporty Voleg

Touché, pussycat!

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 09-12-2001 13:50 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

He, ik woon in Groningen en ik zoek een drummer en grunter/gitarist voor mijn death metal band. Ik heb reeds zes nummers en er komt meer......De stijl ligt een beetje richting old-school death metal en hier en daar wat black metal. En in het weekend beschik ik over een oefenruimte. Interesse?

Zeminence
Usericon van Zeminence
Posted 11-12-2001 12:58 by Zeminence Wijzig reactieProfiel van ZeminenceQuote dit bericht

Ja daar heb ik wel interesse in. Oldschool? Is dat richting het oude werk van Slayer? (mijn grote voorbeelden) Het is zo dat ik al een tijdje bezig ben met een bandje te zoeken er lopen al wel wat dingen maar ik heb het nog niet gevonden. Een oefenruimte in de Stad? Misschien moeten we maar eens wat afspreken. Ben je bassist? Mail me anders eens direct op : zeminence@yahoo.com

Later!!!

Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com