IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Drawn and quartered Vorige pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-07-2007 16:33 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

gave band idd, mogen wel eens touren.

Fuck the world and fuck you

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 05-07-2007 16:39 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ik ben Merciless Hammer of Lucifer aan het luisteren, klinkt nu al goed. Hoop dat de rest ook zo goed is.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-07-2007 16:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik heb zo'n torrentje van K_T even uitgecontroleerd, hebben jullie hem daar ook vandaan gesampled? Ik vond de geluidskwaliteit zo slecht, leek wel mono songmateriaal klonk op zich aardig.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 05-07-2007 16:46 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Daar heb ik hem ook vandaan, ik vind het niet slecht klinken, misschien dat er een nieuwere is?
Maar dat maakt niet zoveel uit, de cd wil ik toch hebben.
Even gekeken en het is gewoon 320 kbps, de versie die ik heb.

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 05-07-2007 16:50]

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-07-2007 16:52 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja die heb ik ook maar dat vond ik dus goed waardeloos klinken, erg vreemd.

Zal het vanavond nog eens checken.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 05-07-2007 16:58 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Na wat verder te hebben geluisterd, ja het is wel een beetje crappy. Jammer.
Zit achter een pc en dan is de geluidskwalitiet door van die pc-speakers toch al niet te best. Tijd voor goede boxen en een versterker. Wacht wel met een mooie audioset als ik niet meer op een studentenkamer woon.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-03-2010 21:39 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Wat een super vette pot deathmetal blijft dit, sinds ik ze ken altijd één van mijn favorieten geweest

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Vlekkie
Hallo!
Usericon van Vlekkie
Posted 27-03-2010 11:53 by Vlekkie Wijzig reactieProfiel van VlekkieQuote dit bericht

Ja, echt vette death metal.
Hoop ze ooit nog ns live te zien. Ben wel benieuwd naar hun live shows.

euu?

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 27-03-2010 12:06 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Vette muziek inderdaad. Ten tijde van Return Of The Black Death in aanraking met deze band gekomen. It blew me away!

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 17-08-2013 23:05 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Dit blijft "mooi":

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com