|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
gave band idd, mogen wel eens touren. Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben Merciless Hammer of Lucifer aan het luisteren, klinkt nu al goed. Hoop dat de rest ook zo goed is. |
|
Daar heb ik hem ook vandaan, ik vind het niet slecht klinken, misschien dat er een nieuwere is? Maar dat maakt niet zoveel uit, de cd wil ik toch hebben. Even gekeken en het is gewoon 320 kbps, de versie die ik heb. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 05-07-2007 16:50] |
|
Ja die heb ik ook maar dat vond ik dus goed waardeloos klinken, erg vreemd. Zal het vanavond nog eens checken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Na wat verder te hebben geluisterd, ja het is wel een beetje crappy. Jammer. Zit achter een pc en dan is de geluidskwalitiet door van die pc-speakers toch al niet te best. Tijd voor goede boxen en een versterker. Wacht wel met een mooie audioset als ik niet meer op een studentenkamer woon. |
|
Wat een super vette pot deathmetal blijft dit, sinds ik ze ken altijd één van mijn favorieten geweest ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ja, echt vette death metal. Hoop ze ooit nog ns live te zien. Ben wel benieuwd naar hun live shows. euu? |
|
Vette muziek inderdaad. Ten tijde van Return Of The Black Death in aanraking met deze band gekomen. It blew me away! |
|
Dit blijft "mooi": |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |