|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vroegah was het zo dat je eerst moest gaan zitten zanikken en zeuren voordat men eens ging toegeven dat er nog wel ergens 'potjes' voor het een en ander beschikbaar waren. Tegenwoordig gaat het al een stuk beter met de voorlichting, goede zaak! Ik vind het trouwens wel stoer, zo'n oproep hier! |
|
quote: my thoughts exactly, ik vindt het erg tof om te zien dat er toch hart voor is, en terecht Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: In mijn werk (ambulant woonbegeleider en ondersteuner in een nachtopvang) kom ik enorm veel mensen tegen die niets weten van PGB. DIt hoor ik ook vaak van mijn vader, die werkt in de verstandelijk gehandicaptenzorg. Het is mijns inziens dus niet zo raar om iemand iig even te vragen of hij wel van het bestaan van PGB af weet. Zoals je zelf al zegt. Als het potje er is moet je er gebruik van maken. Zonde als je er niets mee doet. Reageer de volgende keer gewoon wat concreter en minder kinderachtig. |
|
quote: Lees de reactie eronder. Maar goed, je kan mij hier wel even gaan zeggen wat ik moet gaan doen, maarre kijk dan ook even naar jezelf met je foute conclusies. Anywayz, ik zou iemand niet direct op pgb wijzen omdat ik gewoonweg niet weet wat die jongeman precies zoekt. Vrijwilligers of niet etc. Dat zijn toch wel belangrijke dingen om eerst te weten te komen dacht ik zo. |
|
kan toch geen kwaad om even te checken? alhoewel hij het waarschijnlijk wel weet it ain't so bad to be a psychopath |
|
hallo luitjes!! ja ik zit in rolstoel en ik weet wat PGB is want dat heb ik namelijk al mzzl |
|
We zitten allebei dingen in te vullen voor die jongen. Schiet hij niets mee op en wij ook niet. Laten we het er maar bij houden dat ik een goede tip dacht te geven en dat jij dat maar dom vond zou mij aan mijn ballen roesten. Fijne dag verder |
|
[irritante post] [Dit bericht is gemodereerd door Saphire op 07-03-2005 2:08] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Eh okee en de overige vragen? Nu weet men nog steeds niet wat jij precies zoekt en zo kan men natuurlijk geen oplossingen bedenken. @Irritante klootzak Heey nuttige bijdrage man |
|
[nog 'n irritante post] [Dit bericht is gemodereerd door Saphire op 07-03-2005 2:08] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: ^^^^ over nuttige bijdrages gesproken |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 07-03-2005 2:09] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hoezo, al de "bijdrage's" van irritante klootzak zijn toch van dat niveau?!? Gewoon even interessant doen en patseren. Ontopic: Ik ken ook iemand met zo een pgb, goede zaak. |
|
quote: Ja, ik ben één van de schaarse exemplaren. (sorry, voor de offtopic. ) We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
cool zeg!! it ain't so bad to be a psychopath |
|
jah vet cool als je uit haarlem komt |
|
quote: Ah.. Trol met zijn roestende ballen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Met een PGB zou hij inderdaad wel iets kunnen. Mijn moeder is PGB-consulente bij de GGZ-Groningen, en ik weet er daardoor ook het een en ander van af. Met een PGB zou deze jongen wel de begeleider kunnen betalen uit het vaste bedrag wat hij per maand krijgt. En dat is best handig. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
heeft ie al schreef ie it ain't so bad to be a psychopath |
|
Ik zie echter niet in waarom iemand van hier dat ook niet een keer zou doen.. zou mij ook leuker lijken om met een mede metalfan te gaan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ja mij ook ja!! ik denk ook niet dat een gewone begeleider op keiharde metal zit te wachten haha it ain't so bad to be a psychopath |
|
maar jij komt helemaal uit haarlem! |
|
Het zit je hoog hè? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ja helemaal...hahaha uit haarlem en dat is inderdaad vet cool haha it ain't so bad to be a psychopath |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |