|
Auteur: |
|
|
heeft iemand deze mp3 speler? te koop (geweest?) bij de aldi bevalt ie? Ik heb het hele topic op tweakers door gelezen en de ene vindt em ruk, de ander geweldig. Er schijnen ook al allerlei firmware updates te zijn die een heleboel problemen weer opheffen. en weet iamdn of ze nog te krijgen zijn? Ik wil er graag een voor m'n vriendin kopen. |
|
Waarom niet een Creative? Deze bijvoorbeeld: http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=4&id=152 Is wel iets duurder, maar zeer goede speler. |
|
quote: Maar € 38 meer dus. Die Zen 20 GB kost € 238. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 06-03-2005 13:34] |
|
Heb het net even nagekeken op tweakers.. Die Zen gaat inderdaad al weg vanaf zo'n 220 - 240 euro, en vanaf +/- 250 euro heb je al een Philips.. Dat is ook de reden dat ik nooit zo'n Aldi computer, scherm, etc heb gekocht; de prijzen zijn inderdaad zeer laag in vergelijking met bijvoorbeeld Dixons of Staffhorst, maar als je via internet het goedkoopste opzoekt ben je vaak net zo voordelig uit en dan heb je wel A-merken |
|
Ik zou in ieder geval niet voor een Philips gaan. Ik heb twee cd-mp3 spelers gehad en bij beide deed de anti-schock het heel erg slecht. Sloeg constant over. Nou is dit wel een HD mp3 speler, maar toch |
|
quote: Of een muvo2,bijvoorbeeld. Wat moet een mens met 20gig? Suck my piss |
|
ik wil idd ook nooit meer een philips. heb gisteren weer m'n expanium weg gebracht terwijl ik em die zelfde dag had opgehaald van de reparatie, hij had weer het zelfde probleem! heb eerst een expanium 101 gehad nadat ik die voor de tweede keer wegbracht een nieuwe van philips gekregen en die heeft nu exact het zelfde probleem! maar die zen is idd best goedkoop, dan koop ik voor 38 euro idd leiver die want daar gaat de batterij veeeeeeeeeeeel langer van mee thanx! vin deze helemaal vet en die is op deze site echt een stuk goedkoper dan bij dixons 399 <-> 550 [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 06-03-2005 13:46] |
|
20 GB is inderdaad wat idioot veel.. het is niet alsof je er echt baat bij hebt altijd je complete muziekcollectie bij je te hebben.. Als ik zelf zo'n ding zou aanschaffen zou ik gaan voor zo'n 4 - 6 Gigabyte, maar dan wel met USB-ON-THE-GO erop, zodat je op vakantie of op festivals je foto's gewoon meteen van je camera kan opslaan op je mp3speler Helaas zijn de spelers waar die functie op zit nog erg duur.... |
|
Ja, of pak een iRiver, doe als ik . [Dit bericht is gewijzigd door M. op 06-03-2005 13:45] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik neem aan dat je hier al bekend mee bent: www.tweakers.net/pricewatch |
|
Mijn vriendje heeft een iPod voor me gekocht |
|
quote: Cool... als ik gay was zou ik ook zo'n vriendje willen |
|
jup ken ik idd, een kleinere is ook leuk, m'n vriendin heeft toch niet zoveel cd's. maar de meeste zijn in verhouding een stuk duurder dan grotere. neem een ipod mini (4gig) 180 euro voor 20 euro meer heb je dus zo'n medion ding van 20 gig. ok ipod id geen medion, maar je snapt vast wel wat ik bedoel |
|
Ja die iPods zijn relatief duur... |
|
hm die zen komt bij een bepaalde winkel neer op 119 + 7 verzend, das toch wel een mooie prijs |
Index / Algemeen |