![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-03-2005 18:38] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Plaotje dut ... tog wè [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 07-03-2005 18:01] ![]() |
|
jij bent snel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Tja .. jong van hart he ... ![]() Blek in Enske ja ... zullen de Oempta-deathmetallers wel weer te zeiken hebben ![]() ![]() |
|
Proctor live?!?! Misschien kom ik nog wel even kijken ook. Ivo weer eens het podium onveilig zien maken, goede zaak. ![]() |
|
Proctor is waarschijnlijk zelfs eenmalig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Waarom geen Wolversveen? ![]() |
|
hmm Proctor van ivo.. maar eens kijken... 3 april.... hmmmm Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
gewoon komen, wordt een kanker bak herrie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Goaf, ik ga er zijn. Ben ook benieuwd naar Yawgmoth. ![]() |
|
over 2 weken beginnen de opnames van hun debuut waar ik zaterdag al het grote deel van heb horen langs komen... ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
beloofd weer een leuk feestje te worden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
deze dan maar omhoog kicken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
geen reden om de split niet te kopen dit keer vriend Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
ik heb nooit gezegd dat ik er geen reden toe heb, ben te lui om te bestellen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
by your command ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
vanavond ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Nou, dat was wel weer de moeite waard ![]() Alleen bier smaakte iets te goed, en nou zit ik weer op t werk ![]() ![]() ![]() |
|
ik ben maar laf ziek thuisgebleven, ook leuk ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
je hebt wat gemist, volgens mij was Proctor de hardste (volume) band die ooit in rocks heeft gestaan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-04-2005 14:49] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Heeft Theo nou nog gedrumt bij proctor? ![]() |
|
nee, gewoon de drums uit de computer. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Haha, na eens grondig het forum te hebben doorgekeken, kwam ik dit topicje nog even tegen. Misschien wat laat; maar ja, het was een gave avond. Proctor blaaste idd bijna het cafe weg ja ![]() - Ik realiseer me opeens dat niemand het nu nog wat kan schelen hoe de avond was. Oh well. ![]() |
|
quote: Waarom up je dit oude topic dan? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |