|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-03-2005 18:38] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Plaotje dut ... tog wè [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 07-03-2005 18:01] |
|
jij bent snel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Tja .. jong van hart he ... Blek in Enske ja ... zullen de Oempta-deathmetallers wel weer te zeiken hebben |
|
Proctor live?!?! Misschien kom ik nog wel even kijken ook. Ivo weer eens het podium onveilig zien maken, goede zaak. |
|
Proctor is waarschijnlijk zelfs eenmalig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Waarom geen Wolversveen? |
|
hmm Proctor van ivo.. maar eens kijken... 3 april.... hmmmm Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
gewoon komen, wordt een kanker bak herrie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Goaf, ik ga er zijn. Ben ook benieuwd naar Yawgmoth. |
|
over 2 weken beginnen de opnames van hun debuut waar ik zaterdag al het grote deel van heb horen langs komen... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
volgende week zondag Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
beloofd weer een leuk feestje te worden |
|
deze dan maar omhoog kicken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
geen reden om de split niet te kopen dit keer vriend Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik heb nooit gezegd dat ik er geen reden toe heb, ben te lui om te bestellen maar als ie er zondag ligt, en ik ben er, koop ik hem zeker. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
by your command Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
vanavond Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nou, dat was wel weer de moeite waard Alleen bier smaakte iets te goed, en nou zit ik weer op t werk |
|
ik ben maar laf ziek thuisgebleven, ook leuk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
je hebt wat gemist, volgens mij was Proctor de hardste (volume) band die ooit in rocks heeft gestaan Yawgmoth speelde ook een lekkere pot ralle BM [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-04-2005 14:49] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heeft Theo nou nog gedrumt bij proctor? |
|
nee, gewoon de drums uit de computer. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Haha, na eens grondig het forum te hebben doorgekeken, kwam ik dit topicje nog even tegen. Misschien wat laat; maar ja, het was een gave avond. Proctor blaaste idd bijna het cafe weg ja - Ik realiseer me opeens dat niemand het nu nog wat kan schelen hoe de avond was. Oh well. |
|
quote: Waarom up je dit oude topic dan? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |