IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Proctor, Yawgmoth, Irmin 3 April Enschede Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 07-03-2005 18:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-03-2005 18:38]

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-03-2005 18:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Plaotje dut ... tog wè

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 07-03-2005 18:01]

spectre
Usericon van spectre
Posted 07-03-2005 18:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

jij bent snel

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-03-2005 18:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja .. jong van hart he ...

Blek in Enske ja ... zullen de Oempta-deathmetallers wel weer te zeiken hebben

trol
Usericon van trol
Posted 07-03-2005 18:22 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Proctor live?!?!
Misschien kom ik nog wel even kijken ook. Ivo weer eens het podium onveilig zien maken, goede zaak.

spectre
Usericon van spectre
Posted 07-03-2005 18:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Proctor is waarschijnlijk zelfs eenmalig

trol
Usericon van trol
Posted 07-03-2005 18:24 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Waarom geen Wolversveen?

spectre
Usericon van spectre
Posted 07-03-2005 18:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

omdat Proctor te doen is met 3 man en voor Wolversveen een hele troep sessiemuzikanten moet worden aangetrokken en ingespeeld... maar wees gerust, we zijn er mee bezig.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 07-03-2005 18:37 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hmm

Proctor van ivo..

maar eens kijken...

3 april....

hmmmm

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

spectre
Usericon van spectre
Posted 07-03-2005 19:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

gewoon komen, wordt een kanker bak herrie

CRISH
6 string constructor
Usericon van CRISH
Posted 08-03-2005 8:45 by CRISH Wijzig reactieProfiel van CRISHQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

Goaf, ik ga er zijn. Ben ook benieuwd naar Yawgmoth.

spectre
Usericon van spectre
Posted 08-03-2005 10:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

over 2 weken beginnen de opnames van hun debuut waar ik zaterdag al het grote deel van heb horen langs komen...

spectre
Usericon van spectre
Posted 26-03-2005 10:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

volgende week zondag

caelin
Usericon van caelin
Posted 27-03-2005 23:11 by caelin Wijzig reactieProfiel van caelinQuote dit berichthttp://www.irmin.tk

beloofd weer een leuk feestje te worden

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-03-2005 15:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

deze dan maar omhoog kicken

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 29-03-2005 15:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

geen reden om de split niet te kopen dit keer vriend

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-03-2005 15:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

ik heb nooit gezegd dat ik er geen reden toe heb, ben te lui om te bestellen maar als ie er zondag ligt, en ik ben er, koop ik hem zeker.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 30-03-2005 2:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

by your command

spectre
Usericon van spectre
Posted 03-04-2005 14:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

vanavond

Nergal
Usericon van Nergal
Posted 04-04-2005 6:18 by Nergal Wijzig reactieProfiel van NergalQuote dit bericht

Nou, dat was wel weer de moeite waard
Alleen bier smaakte iets te goed, en nou zit ik weer op t werk

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-04-2005 10:16 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

ik ben maar laf ziek thuisgebleven, ook leuk

spectre
Usericon van spectre
Posted 06-04-2005 14:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

je hebt wat gemist, volgens mij was Proctor de hardste (volume) band die ooit in rocks heeft gestaan Yawgmoth speelde ook een lekkere pot ralle BM

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-04-2005 14:49]

trol
Usericon van trol
Posted 06-04-2005 15:27 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Heeft Theo nou nog gedrumt bij proctor?

spectre
Usericon van spectre
Posted 06-04-2005 15:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nee, gewoon de drums uit de computer.

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 24-07-2005 17:58 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Haha, na eens grondig het forum te hebben doorgekeken, kwam ik dit topicje nog even tegen. Misschien wat laat; maar ja, het was een gave avond. Proctor blaaste idd bijna het cafe weg ja
-
Ik realiseer me opeens dat niemand het nu nog wat kan schelen hoe de avond was. Oh well.

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 24-07-2005 18:00 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 17:58 schreef Borthulaz het volgende:
Ik realiseer me opeens dat niemand het nu nog wat kan schelen hoe de avond was.

Waarom up je dit oude topic dan?

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com