|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Aanwezig!!! Voor meer info kun je ook kijken op www.metalfronttwente.nl en dan ergens onder de concertagenda. |
|
quote: Juist, danku. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Autumnal reaper?!?! Nee dank je... |
|
Waarom? (Ik ken het niet...). ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik heb het niet zo op saaie, middelmatige bands zonder enige uitstraling op het podium... Kwestie van smaak? |
|
Zoals ik al zei, ik ken het niet... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
hmm. lijkt er op dat ik wel even een biertje kom drinken! |
|
Ik kom wel ff langz, mijn vent moet spelen dusch.. En ik moet zeggen dat die Autumnal Reaperbende wel heerscht hoor!!!...aanrader! |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik noem het triest gepruts van een nog triestere ego met zijn ingebeelde kanker om maar aandacht te krijgen "Kijk mij! Ik wil aandacht! Ik zit in een band! Ik ben zielig, want ik heb kanker!" Hij zet aan tot geweld. Elke keer als ik zijn rotkop zie heb ik zin om het van zijn romp te tiefen! royy If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Dat gaat me een partijtje worden |
|
quote: Beetje frustie ja? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Open: 16.00 - 21.00 uur Entree: € 5,- (€ 4,- voor MFT Leden) Snackbar is geopend. Domination is toegevoegd aan de line-up. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Onbekende band, voor mij dan. Nog aanwezig??? |
|
quote: Ik moet werken... (Dat was ik tot nu toe glad vergeten, het is dat je het vraagt...). ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Helaas!!! Kom je mooi op tijd achter!!! |
|
quote: Ja. Ik wist natuurlijk wel dat ik moest werken, maar dat dat samen viel met dit gebeuren daar had ik niet aan gedacht. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Als je 1 April maar vrijhoud!!! |
|
quote: Heb al gekeken, ook dan moet ik werken. En de 25e ook (verjaardag!). Dus op deze twee data moet ik morgen even vrij zien te regelen . ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Daar gaan je vrije dagen!! Trouwens nog naar No Mercy?? |
|
quote: 1. Neuh, ik ruil wel wat met collega's. Dat is het voordeel van onregelmatig werken 2. Ik denk het niet, behoorlijk prijzig voor de bands die er spelen. En de meest interessante bands heb ik al eens gezien. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ontopic Blondi en Hendy I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Geregeld! (Nu 25 maart nog )... @Nix: Dit zijn heel belangrijke zaken ja! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hey, even voor de duidelijkheid: de band DOMINION speelt, niet domination. Tot zondag dan maar! euh...ohjahjoh? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |