IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Jeugdhuis nadezak
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 29-11-2001 21:01 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Een tijdje geleden ben ik nog eens het jeugdhuis binnengestapt waar ik van mijn 17de tot pakweg mijn 24ste heel wat toffe uren heb doorgebracht.De laatste jaren ben ik echter niet meer zo vaak geweest,want ik ben ook al een dagje ouder en ik voel me wat onwennig tussen dat jonge publiek,dus...enfin,ik had besloten de lokale bevolking nog maar eens op te snorren en bij te praten over hoe het er vandaag voorstond en zo...heb wel ff staan kijken!!

Moet wel zeggen:destijds draaiden ze volop Ministry,the Cure,Tool,Danzig en NIN.Hebben zelfs Ancient Rites eens op het podium gekregen!!Nueverloos gebonk,hersenloze drum en bass en ander draaitafelgegoochel waarnaar je alleen maar scheelzat of apestoned kunt luisteren en dan nog...Ik trok mijn stoute schoenen aan en vroeg één van de oudere "collega's" wat dit te betekenen had.Antwoord:"maar die zaken waarover jij het hebt,zijn toch achterhaald?We moeten met onze tijd mee,hé..."RAZEND was ik...weer een alternatieve hangplek nadezak...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 29-11-2001 21:03 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

metal is tijdloos, dance is kots, R&B is blubber (nix persoonlijks)


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 29-11-2001 21:10 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Gaat maar om 1 ding .... GELD ... met die andere muziek kan je een grotere doelgroep trekken dus meer geld verdienen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-11-2001 21:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pfff tell me about it.
Toen ik bij Atak begon als vrijwilliger was het echt de plek waar je nieuwe muziek kon lern kennen, nu willen al die vervelende klotepubers alleen maar elke avond de zelfde troep luisteren


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 01-12-2001 20:15 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2001 21:51 schreef Jenje het volgende: klotepubers


Is dit algemeen bedoeld?

Het zijn dus NIET allemáál klotepubers. aangezien ik niet veel weet heb van verschillende metal-bands, vind ik het juist zwaar heerschend om in 1 of andere donkere kroeg nieuwe dingen te horen!


Ik vergiet als zeef hebben


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 01-12-2001 20:49 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

ach tsja, als ik naar de kroeg ga is het toch niet voor de muziek. Er wordt daar nl nu-metal en rock ensu gedraait. Niet echt waar ik van houd. Dus voor de muziek ga ik lekker naar optredens.

was dit wel on-topic ?
naja.


zo, dat was mijn beurt dan weer


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen