|
Auteur: |
|
|
omdat de andere topics niet werken en er vast wel geintresseerden zijn, dit topic de volledige albums van Procyon-X en The Dreaming staan online via www.mp3.de kijk even opwww.vervamon.tk, als je op de desbetreffende albums klikt, kun je ze doenloaden. Voor de newby's procyon-x review The Dreaming Enjoy [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 09-03-2005 22:11] |
|
Wat niet werken? Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
aangezien er mensen op dit forum zitten die mijn muziek wel kunnen waarderen, en bijvoorbeeld in het "fan" topic al snel iemand zijn eigen shit ging posten even een nieuwe. Voordat jullie alle oude topics gaan oprakelen... laat maar.... en neen geen nieuwe nummers, maar wel alles te downloaden. [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 09-03-2005 23:25] |
|
Band: Procyon-X Song: Radio:Contact Album: The Ghost of Orion Dateiformat: MP3 Spielzeit: 07:16 Minuten Qualität: 128 kbps Dateigrösse: 6,66 MB eindelijk kan ik de hele shit luisteren, heers Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
dank spectre, gelukkig iemand die het wel weet te waarderen dat alles online staat. en omdat een stel grapjassen heel oudetopic omhoog haalt doen de links het daar idd niet meer. |
|
maar wat ik daar uit begrijp is dat er dus nog een nummer is wat hier niet op staat, right? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
nee maar die grapjassen haalden een oud topic boven, dat was juist de reden dat ik dat niet deed, er is (nog) nog nieuws alleen maar alles nu te downloaden, helaas.... |
|
man die andere tracks heersen ook enorm, morgen maar eens die andere shit van je downen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
dank |
|
ook de volledige vervamon demo is vanaf heden te downloaden! |
|
Ben benieuwd, ik zal het snel eens checken! |
Index / Muziek algemeen |