|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
doe ik dat wel... |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
kom maar op! |
|
quote: May I? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Daar heb ik laatst nog iemand op strooptocht gestuurd maar toen was ie uitverkocht. (Ofwel, ze hadden er maar 1 ingekocht en die was weg.) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
yep add me maar op hotmail, heb hem ingepakt Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hmm, sorry dan. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ben gek op cadeautjes! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
zo dit klinkt wel strak, meer nile dan cryptopsy ofzo. Maar toch.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: toch gaaf om te horen dat ik niet de enige ben die erzo over denk Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Dit is wel een extreem gave band! Bruce Banner |
|
quote: lol heersmod jij Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: vertel dat aan de anderen! Bruce Banner |
|
quote: I will verspreid jij ff Augury (of Augurky dan vergeten ze het gelijk niet meer ) want dit pareltje mag best ontdekt worden voor de kenners, de ex-bassist van Quo vadis speelt hier ook in Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Het heeft ook wel iets weg van Atrocity, maar dan wel stukken harder natuurlijk Zelfde sfeertje, HEERSCH!! Bruce Banner |
|
Aargh, ik ben benieuwd! Omschrijving klinkt al netjes, hehe. Ik kan natuurlijk weer net niet luisteren op dit moment. |
|
Ja, dit heeft wel wat. Alleen de grunt mag er van mij uit |
|
quote: Hallucinations = cult |
|
Ik hebnet "ineens, per ongeluk" een cd ontvangen van deze lui *geniet* Bruce Banner |
|
quote: Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
waaah! lekkere afwisselende beukende herrie, nile is af en toe nogal veel van hetzelfde... En ik hoor zowaar de basgitaar! |
|
quote: heers Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |