IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 29.04.05 Ringworm (enige show in Nederland)!!!
VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 10-03-2005 18:15 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Voor het eerst in tien jaar weer terug in Europa voor een vijftal exclusieve shows. Slechts één in Nederland!!!

Let even op de locatie: Willemeen, Arnhem

We don't take it, we just fake it...

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-03-2005 20:59 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Interessant. Misschien ga ik er wel heen. Ik heb ze in november 1995 twee keer gezien toen ze samen met Integrity in Europa waren, vooral de show in België is een avond die voor altijd in mijn geheugen gegrift staat.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 10-03-2005 21:20 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

ARNHEM????? shiiiiiiiit, geen vervoer.

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 10-03-2005 21:34 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Damn, ik ook niet! Mischien dan toch maar met de trein..

Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 11-03-2005 14:19 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Hell yeah, hier ben ik dus zeker bij

There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-03-2005 14:31 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

anders ik wel..
dat wordt een zeer lompe show!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 11-03-2005 18:48 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ook nog eens met No Turning Back, shit dat wordt bruut.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-04-2005 15:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Vanavond dus!! locatie Willemeen!!!

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 29-04-2005 17:24 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Oh man, vandaag en gister de hele dag The Promise op de discman van en naar Amsterdam. Ben verdomme ouderwets zenuwachtig voor deze show!! En voor morgen in België ook trouwens!!!

We don't take it, we just fake it...

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com