|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, ik ga altijd naar de underground. |
|
Metalheads zijn gay, Ronnie is gay, concerten zijn gay. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Y Draig Goch is gay. |
|
quote: Heb je nog meer van deze oneliners in huis? [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 10-03-2005 20:14] Suck my piss |
|
Happen is nòg gayer. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Terughappen is nóg gayer. |
|
quote: Dubbel terug happen is gayst |
|
quote: Te zien dat ge niet echt wat van Metal kent hé "rukker" Als ge daarvoor op een forum moet zitten om de onnozelaar uit te hangen .... KILL YOU'RE SELF DUDE |
|
quote: Die ' hoeft niet, in dit verband. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
hoer. No meat is sweater |
|
quote: Now you're talking |
|
ja, moehahahahahahaha lalala, hopsakee haha |
|
quote: Dood je bent zelf gast? Ik weet inderdaad niks van metal. Iets wat me uitermate hetero maakt overigens. Misschien is het volgende keer handiger een zinnig topic aan te maken? Hoef ik ook niet onnozel te doen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Zeg, houden we het even netjes? Bruce Banner |
|
quote: die e ook niet |
|
Ik ben er wel blij mee, die zgn. "over-aanbod". WTF moet ik anders doen in m'n weekenden? En verder: je kan nog altijd thuis blijven als al die concerten je vies zijn, BAH! [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 10-03-2005 20:34] |
|
Offtopic: Toch niet de Ronnie van Occultfest he? |
|
quote: Nee,je hebt de verkeerde voor |
|
stelletje hoeruh klik dit topic maar aan http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1668895 lekker offtopic maar voor dat topic heb ik alles over! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
<( " )> <(" < ) <( " )> ( > ")> <( o )> <(" < ) <( " )> Jullie zijn allemaal negers! |
|
wtf?? Bruce Banner |
|
slotje. |
|
solly straf me maar Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
dit gaat nergens over laatste poging dan maar., Succes (en check augury ) Bruce Banner |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |