|
Auteur: |
|
|
Toevallig van de week geregistreerd als gebuiker van het Aardschok-forum. Vind ik net 2 mailtjes in mijn mailbox, dat de site is gehacked! Ook op de pagina zelf www.aardschok.nl staat een boodschak van de hacker. |
|
quote: alweer?? lang leve phpnuke |
|
Goh, zeg. Jeetje. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Het is wat.. Suck my piss |
|
Tsja, als je "Laat van je horen !" op je site zet, dan vraag je er ook een beetje om. |
|
quote: Gehacked door ZM. Bazzio Attacks!!! |
|
check de link kerel Anyway, wat moet je hier nou van zeggen, een blad als Aardschok die PHPNUKE gebruikt als cms voor hun website |
|
Klik jij er maar eens op. Dan zie je wel wat ik bedoel Bazzio Attacks!!! |
|
De tering bazzio, dat is nog flauwer dan Aardappel Anders . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
afmaken die computer-fuckers death and raped |
|
quote: Dom idd, en goed dat ze gehacked worden. Er is iig geen schade aangericht en ze weten nu dat dit zo lek als een mandje is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: duhh, zm forum parsed die link niet goed omdat er geen http voor staat ( en ik moet niet zo happen ) |
|
Vind het een dom blad anyways. maar goed , waar hou je je mee bezig als zo'n site gaat hacken. :s [Dit bericht is gewijzigd door Deathstorm op 12-03-2005 22:54] Wie dit leest heeft de vorige woorden ook gelezen. |
|
Wie dit leest heeft de vorige woorden ook gelezen. |
|
quote: Dat krijg je dus op van die inspiratieloze dagen . Wie dit leest heeft de vorige woorden ook gelezen. |
|
Mwoah, ik vind 'em vrij sterk. |
|
quote: Is net zoiets als dat stripje van urbanus, gaat ie voorspellen wat je doet, best lollig enzo, en op het laatste prentje: 'Ik veol, dat je nu, de onweerstaanbare kracht voelt, om deze pagina om te slaan... en verder te lezen.' Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Vode is braaf! *pets* Wie dit leest heeft de vorige woorden ook gelezen. |
Index / Nieuws, actualiteit en media |