|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
fatherland is wel ok maar die laatste (dim nogiets) vond ik nix aan |
|
Fatherland is ook de enige cd die ik van ze heb eigenlijk en nog wat mp3-tjes dan Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Wat de fuck? Hmm, waarom komen van deze bands alleen Hypnos en Pleurisy naar Veenendaal + nog een of andere franse band? Teringlijers... |
|
En waar is het percies? Dit slaat nergens op. |
|
quote: jah das wel handig he? Suck my piss |
|
Ow *geeft zich een mep voor zn hoofd*, ehm ja in de baroeg Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Wow net terug.... allemaal heel cool, alleen Ancient Rites was erg tegenvallend, heel slecht geluid, drum veels te hard en volgens mij waren hun versterkers te groot voo de ruimte van de baroeg ofzow, want ook de gitaren klonken een beetje baggerig Persoonlijk vonnik Pleurisy de beste band van deze avond, ook lekker gitaar werk, tyfus, die gasten speelde goed (hadden zeer goed geluid) net weer ff 2 cdtjes van Ancient Rites aangeschaft die ik nu ff met koptelefoon aan't luisteren ben ja wasn relaxede avond (alleen helaas van Ancient Rites..... maar over 2 weken geloof ik, speelt Liar ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Voor Ancient Rites concert op cdr...check hun site. Echt een goedmakertje! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Iemand al de nieuwe Dance macabre gehoord? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Pleurisy is inderdaad een erg vette liveband. Ik heb ze laatst in wageningen gezien en dat was ook heel vet |
|
willen zij niet op zm fest spelen ?? *grin* zou wel super tof zijn Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Heb pleurisy nu 2 keer in korte tijd gezien, erg goede band. Was ff gaan babbelen met de nieuwe zanger en die vertelde mij dus dat ancient rites in het voor programma van pleurisy staat. Ben nog steed helemaal verbaast. enne hypnos is een vette aanrader. Wat een band [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 03-12-2001 11:11] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hmm ik ken een paar van die lui dus ik kan het wel eens vragen. |
|
Hm gisteren speelde Pleurisy toch echt voor Ancient Rites en niet andersom Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik snapte het ook al niet. Maar goed was wel een beetje teut dus kan zijn dat ik het gewoon verkeerd verstaan heb. beetje te veel van deze knakkers gehad shame on me. Maar ik sluit het niet uit dat die gast het echt heeft gezegt. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 03-12-2001 11:45] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik ben bang dattie gewoon ff zat te geinen. Wij zeggen ook altijd als iemand vraagt of we nog gaan spelen binnenkort dat we net het concert in de arena hebben gecanceled vanwege een world tour met slayer. |
|
okee,had ik ook gedaan. Dus je gaat touren met slayer, wel een grote stap voor jugment day nietwaar???? gnagnagna Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
LOL |
|
Als het ooit zo verkomt dan touren vin en ik wel achter jullie aan. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 03-12-2001 12:00] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
lijkt me gezllig ja |
|
Het laatste nieuws over Ancient Rites: De band vertrekt vandaag naar Tsjechië voor een tournee aldaar. Hoe ik dat weet? Gisteren bij Rammstein liepen we na afloop de gitarist Erik Sprooten tegen het lijf. Aangezien dat een oude klasgenoot van Devoraz is, is het logisch dat je dan even tegen elkaar gaat ouwehoeren Erik vertelde dat dus aan Pjotr (Devoraz dus) Dat jullie het nu ook even weten. Geen idee trouwens hoe lang die tournee gaat duren. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Staat ook achter op het wintertour shirt van ze wat ik aangeschaft heb zondag Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
hehe DAT had ik niet gezien (ik heb geen shirts van ze en ik denk trouwens dat dit ook wel op hun website te vinden is... grmbl... dacht ik even een nieuwtje te hebben (geintje hoor ) If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Wat een vette band is het toch . Ben nu naar hun live-cd aan eht luisteren. DIe gasten hebbe dus echt zo een speciale sfeer rond hun muziek. Echt vet. |
|
Zeker een goeie band! Maar toch hoop ik dat ze hun volgende cd niet meer in de Spacelab laten produceren. Ik ben persoonlijk een erg grote fan van Everon (de mensen van Spacelab zitten in die prog-metal band) maar black metal produceren kunnen ze blijkbaar niet. Alles klinkt gewoonweg te mechanisch. Dit vond ik vooral op Dim Carcosa erg storend. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |