|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vele zullen dit absurde boek wel kennen. Ikzelf ben ongeveer halverwege in die dikke pil. Maar 29 April komt de film uit! Check de trailer op: http://hitchhikers.movies.go.com/main.html I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Heb je de trailer bekeken? Geloof me, het boek is ronduit geniaal en als ik de trailer zo bekijk gaat dat met de film ook goedkomen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb het boek nooit gelezen, wel over gehoord, maar de trailer ziet er gaaf uit. |
|
quote: nee. is dat niet het boek dat het doel van het universum een of ander duf getal is (14 of zoiets)? (heb je de trailer van SW III reeds gezien ) |
|
Inderdaad, dat boek. En als die Starwars film 2x zo goed is als de vorige 2 dan is het nog een kut film. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: |Dat was toch in discworld? [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 13-03-2005 18:21] |
|
quote: nounounou, wat een negativiteit. vertrouwen is hier het sleutelwoord |
|
Was er ook niet ooit een tv serie van? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: dat is meer fantasy dacht ik. |
|
quote: Ja maar daar heb je dat ze zon machine bouwen die de vraag van het leven beantwoord, en dan komt er ook een of ander nummer uit. |
|
Zou kunnen maar dat hebben ze dan van The Hitchhiker's guide gejat. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik hoop alleen dat de film niet zo een stomme hype veroorzaakt zoals bij Lord of the Rings. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Ik verwacht er best veel van. En op 3 mei beginnen ze op BBC de 4e fit uit te zenden! M'n oortjes jeuken al. (Dat ze alles maar snel op DVD en CD uitbrengen, dan kan ik m'n collectie aanvullen.) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Het boek is in iedergeval mijn all time favorite boek, maar ik weet niet of een film de lauwe humor er in gaat houden, ik hoop het iig wel. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Het boek roeleert Ben dan ook heel benieuwd naar de film, maar heb er ter zelfbescherming geen al te hoge verwachtingen van. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dat nummer is toch 42? Bruce Banner |
|
quote: the answer to life, the universe and everything is indeed 42!!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: hij was toch al een keer verfilmd? jawel: http://www.imdb.com/title/tt0081874/ hoppakee eerst maar eens deze kijken dan mennnekes! And my marlboro light |
|
quote: Zelfs google weet dat! quote: Nee, hij is al een keer verseried. Enorm grappig gedaan, dat tweede hoofd van Zaphod trouwens! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Geniaal, heb alle 5 delen gelezen. De 80ger jaren serie gezien en ben verdomd benieuwd naar de film Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik ben vandaag naar een presentatie gaan zien van de film (de executive producer had clips mee en kwam een praatje maken) en ik denk dat het best wel slim gaat komen met die film. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Zag het er goed uit? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Veel had hij niet echt mee. De trailer, wat behind the scenes spullen en interviews, een rough cut voor de aarde die opgeblazen wordt en voor de rest stukjes en beetjes. Maar hij wist z'n product best te verkopen en alleen al voor de easter eggs en de bijrolletjes (Steve Pemberton, Bill Bailey, Simon Jones) zou ik er naar gaan kijken. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Het lijkt me een aparte maar ook leuke film. Het boek heb ik niet gelezen misschien dat ik dat ooit nog wel eens ga doen. [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 17-03-2005 20:16] |
|
Grijp je kans, zou ik zo zeggen. A Trilogy in Five Parts [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |