IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Panzerchrist (beukende Death metal!!!) Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 14-03-2005 7:58 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

schaam jullie diep, heel diep..dat er hier geen topic over is zeg..gwargh enzo


heersband ;




http://www.mightymusic.dk/media/01%20Tomorrow.mp3



http://www.mightymusic.dk/audio/PANZERCHRIST_Panzer_Grenadier.mp3

As most bands in this type of music today Panzerchrist knows that a good drummer isn't good enough, you need a drummer that is excellent. Reno H Kiilerichis just that: Excellent. When you have something like that to bulid your music around, you can call yourself one lucky puppy. And that is what many bands do, then they forgett to actually write the songs. Panzerchrist does not. I'm a sucker for heavy ass guitar riffs, and those guys deliver lots of 'em while Reno kicks his bassdrums to the coffeeshop down the road. Reno probably knows he's an excellent drummer (not just a good one...) and he has the decency to not over-do his drumming. It's badass all the way but it's not show-off, and that is just right for this kinda music if you ask me.

Is this original? A bit maybe. Who cares, it's good shit anyways. Good shit that tastes like a Chuck Shuldiner cake with some Trey Azagthot frosting on top, and sometimes you can even hear small doses of Blackmetal influences hidden behind the almost perfect production. And I like the fact that they throw in some guitar leads every now and then, pretty good leads as well. They mix melody and speed, phrasing and harmony, and end up with an original part that lots of other bands does not have. Listen to the lead parts in "Evil" for example, it almost reminds me of a Murray/Smith part in some weird way. Cool shit. And when Bo Summer (Illdisposed) adds his evil in form of vocals, it only gets better. And if you think that Metal Church made the perfect version of "Metal Church", think again. Pazerchrist will take home the award "Cover of the year".


ben benieuwd naar de meningen





Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-03-2005 7:58 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Stuur me maar wat muziek wanneer ik weer in Nederlan ben, ok? (en niet alle topics volspammen ajb )



Bruce Banner


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-03-2005 8:01 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

is goed, heb pakketje voor je klaar
zal me beheersen met spammen deze keer, beloofd!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-03-2005 14:51 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Die Room Service vond ik nou niet bepaald zo spectaculair dat ik hem in bezit moest hebben. Doorsnee brute death metal.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 14-03-2005 14:54 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Luister nu Roomservice! Oh wat een beukband!!!



Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 14-03-2005 15:00 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Panzerchrist is gewoon leuk door de eenvoud. Geen poespas, gewoon degelijke DM in een perfecte uitvoering.



We hebben toch echt wel een beetje dezelfde muzieksmaak Alco!


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-03-2005 15:01 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 15:00 schreef Fat Bastard het volgende:
Panzerchrist is gewoon leuk door de eenvoud. Geen poespas, gewoon degelijke DM in een perfecte uitvoering.



We hebben toch echt wel een beetje dezelfde muzieksmaak Alco!


small world after all


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 14-03-2005 15:23 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

1e indruk: WAT EEN KUTSTEM.
Stemvervorming zou verboden moeten worden.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-03-2005 15:32 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 15:23 schreef Rutan het volgende:
1e indruk: WAT EEN KUTSTEM.
Stemvervorming zou verboden moeten worden.


had je Augury inmiddels ook al gecheckd?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-03-2005 15:33 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 14 maart 2005 15:32 schreef invictis het volgende:
had je Augury inmiddels ook al gecheckd?


Bruce Banner


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-03-2005 15:36 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

oops


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-03-2005 15:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 15:23 schreef Rutan het volgende:
1e indruk: WAT EEN KUTSTEM.
Stemvervorming zou verboden moeten worden.

Sprak de gehandicapte die zelf onverstaanbaar Brabants lult, dat is pas stemvervorming!


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 14-03-2005 15:47 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Augury is inderdaad ook een geweldige band!

Luister de laatste tijd ook veel naar The Provenance en Impaled (tenminste, dat was toch die Carcass-clone?).


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-03-2005 15:58 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 15:47 schreef Fat Bastard het volgende:
Augury is inderdaad ook een geweldige band!

Luister de laatste tijd ook veel naar The Provenance en Impaled (tenminste, dat was toch die Carcass-clone?).


juistum ; Impaled is de heersende carcass kloon uit US


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 14-03-2005 16:13 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Hmmmm ooit wat van gehoord, alleen nooit de moeite genomen om het verder uit te checken


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-03-2005 16:16 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 16:13 schreef Fleshcrawler het volgende:
Hmmmm ooit wat van gehoord, alleen nooit de moeite genomen om het verder uit te checken


het is de moeite best waard, zeker de latere releases


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-03-2005 16:23 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ben nu soulcollector aan het luisteren maar die cd rost ook heerlijk weg


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-03-2005 16:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

bah saai


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


oscura
Usericon van oscura
Posted 14-03-2005 16:36 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 16:16 schreef invictis het volgende:
het is de moeite best waard, zeker de latere releases


zekers!!


carcasstrid


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-03-2005 16:37 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 16:36 schreef oscura het volgende:
zekers!!


kijk, erkening altijd goed!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 14-03-2005 16:41 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Het is wellicht een beetje overdreven om over elke(leuke) band een topic aan te maken. Bij deze mijn commentaar: Panzerchrist is goed!


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Deathstorm
Soms wel... andere keren dan weer niet
Usericon van Deathstorm
Posted 14-03-2005 16:59 by Deathstorm Wijzig reactieProfiel van DeathstormQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 16:41 schreef AngelOfDeath het volgende:
Het is wellicht een beetje overdreven om over elke(leuke) band een topic aan te maken. Bij deze mijn commentaar: Panzerchrist is goed!



Ach zo weet je weer wat de rest van de community hier goed vind.
En als je de band nog niet kende weetje nu dat hij bestaat.

Panzerchrist is echtwel goed trouwens alleen hebben ze een paar zaagnummers.
Achjah welke band niet?


Wie dit leest heeft de vorige woorden ook gelezen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-03-2005 18:30 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Soulcollector van Panzerchrist is een lekker album. Niet een waardoor je van je achterover slaat van verbazing maar dat hoeft ook niet. Sterke nummers met een kop en een staart en het betere beukwerk. Geweldig toch?

Roomservice vond ik al een stuk minder.
De spanningsboog die, op Soulcollector, aangebracht werd door de blastbeats is op Roomservice een beetje weg gevallen. Het album is gewoon niet spannend genoeg meer.

@AngelofDeath: Ik zie het probleem niet, zo wordt er hier nog eens over metal gepraat.

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 14-03-2005 18:31]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 14-03-2005 19:13 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Six seconds kill en soulcollector vind ik gaver dan die laatste. Die Metal Church cover is dan wel weer gaaf.


Life doesn't get much better than this!


oscura
Usericon van oscura
Posted 15-03-2005 13:06 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 8:01 schreef invictis het volgende:
is goed, heb pakketje voor je klaar
zal me beheersen met spammen deze keer, beloofd!


stuur mij ook ff (van latere releases dan)? downloaden lukt niet echt met deze band!! zie adres in profiel en anders via msn

[Dit bericht is gewijzigd door oscura op 15-03-2005 13:11]


carcasstrid


invictis
Usericon van invictis
Posted 15-03-2005 13:14 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

done, maar je bent niet online


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen