![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
schaam jullie diep, heel diep..dat er hier geen topic over is zeg..gwargh enzo ![]() heersband ![]() ![]() http://www.mightymusic.dk/media/01%20Tomorrow.mp3 http://www.mightymusic.dk/audio/PANZERCHRIST_Panzer_Grenadier.mp3 As most bands in this type of music today Panzerchrist knows that a good drummer isn't good enough, you need a drummer that is excellent. Reno H Kiilerichis just that: Excellent. When you have something like that to bulid your music around, you can call yourself one lucky puppy. And that is what many bands do, then they forgett to actually write the songs. Panzerchrist does not. I'm a sucker for heavy ass guitar riffs, and those guys deliver lots of 'em while Reno kicks his bassdrums to the coffeeshop down the road. Reno probably knows he's an excellent drummer (not just a good one...) and he has the decency to not over-do his drumming. It's badass all the way but it's not show-off, and that is just right for this kinda music if you ask me. Is this original? A bit maybe. Who cares, it's good shit anyways. Good shit that tastes like a Chuck Shuldiner cake with some Trey Azagthot frosting on top, and sometimes you can even hear small doses of Blackmetal influences hidden behind the almost perfect production. And I like the fact that they throw in some guitar leads every now and then, pretty good leads as well. They mix melody and speed, phrasing and harmony, and end up with an original part that lots of other bands does not have. Listen to the lead parts in "Evil" for example, it almost reminds me of a Murray/Smith part in some weird way. Cool shit. And when Bo Summer (Illdisposed) adds his evil in form of vocals, it only gets better. And if you think that Metal Church made the perfect version of "Metal Church", think again. Pazerchrist will take home the award "Cover of the year". ben benieuwd naar de meningen ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Stuur me maar wat muziek wanneer ik weer in Nederlan ben, ok? (en niet alle topics volspammen ajb ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Die Room Service vond ik nou niet bepaald zo spectaculair dat ik hem in bezit moest hebben. Doorsnee brute death metal. ![]() |
|
Luister nu Roomservice! Oh wat een beukband!!! ![]() ![]() |
|
Panzerchrist is gewoon leuk door de eenvoud. Geen poespas, gewoon degelijke DM in een perfecte uitvoering. ![]() We hebben toch echt wel een beetje dezelfde muzieksmaak Alco! ![]() ![]() |
|
quote: small world after all ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
1e indruk: WAT EEN KUTSTEM. Stemvervorming zou verboden moeten worden. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote: had je Augury inmiddels ook al gecheckd? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
oops ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Sprak de gehandicapte die zelf onverstaanbaar Brabants lult, dat is pas stemvervorming! ![]() |
|
Augury is inderdaad ook een geweldige band! Luister de laatste tijd ook veel naar The Provenance en Impaled (tenminste, dat was toch die Carcass-clone?). ![]() |
|
quote: juistum ; Impaled is de heersende carcass kloon uit US ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Hmmmm ooit wat van gehoord, alleen nooit de moeite genomen om het verder uit te checken There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. ![]() |
|
quote: het is de moeite best waard, zeker de latere releases ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
ben nu soulcollector aan het luisteren maar die cd rost ook heerlijk weg ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
bah saai Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: zekers!! ![]() ![]() carcasstrid ![]() |
|
quote: kijk, erkening altijd goed! ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Het is wellicht een beetje overdreven om over elke(leuke) band een topic aan te maken. Bij deze mijn commentaar: Panzerchrist is goed! ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Ach zo weet je weer wat de rest van de community hier goed vind. En als je de band nog niet kende weetje nu dat hij bestaat. Panzerchrist is echtwel goed trouwens alleen hebben ze een paar zaagnummers. ![]() Achjah welke band niet? Wie dit leest heeft de vorige woorden ook gelezen. ![]() |
|
Soulcollector van Panzerchrist is een lekker album. Niet een waardoor je van je achterover slaat van verbazing maar dat hoeft ook niet. Sterke nummers met een kop en een staart en het betere beukwerk. Geweldig toch? Roomservice vond ik al een stuk minder. De spanningsboog die, op Soulcollector, aangebracht werd door de blastbeats is op Roomservice een beetje weg gevallen. Het album is gewoon niet spannend genoeg meer. @AngelofDeath: Ik zie het probleem niet, zo wordt er hier nog eens over metal gepraat. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 14-03-2005 18:31] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Six seconds kill en soulcollector vind ik gaver dan die laatste. Die Metal Church cover is dan wel weer gaaf. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: stuur mij ook ff (van latere releases dan)? downloaden lukt niet echt met deze band!! zie adres in profiel en anders via msn ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 15-03-2005 13:11] carcasstrid ![]() |
|
done, maar je bent niet online ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |