|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
dat loopje in het begin van soul intruders lijkt verrekt veel op machine heads none but my own van burn my eyes op het eind |
|
quote: Vind je? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Vind de nieuwe cd ook zeer goed te pruimen (lees heersend). |
|
Dikke vette heersch en nog meer enzo. Bazzio Attacks!!! |
|
Zeker een super cd! Ik heb hem nu al 10 x meer geluisterd dan de laatste Maiden.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: wow..... al 10 keer!!!dat is echt vaak!!! schrijf et in de krant |
|
quote: |
|
quote: Bruce, you've done it again ... wat een heerschend cd'tje ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik vind `m goed, alleen The chemical wedding vind ik persoonlijk net ff iets beter. |
|
Wat een geniale teksten ook, op Tyranny of Souls. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik vond het oudere solomateriaal van bruce dickinson niet echt super. betekent dit dat deze cd gewoon links kan laten liggen?? kenners, adviseer me aub... |
|
Ik ken het oude materiaal niet, maar dit kun je gewoon niet links laten liggen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
nou, eens sjekken dan. een luisterbeurt kan toch immers geen kwaad.... [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-08-2005 21:50] |
|
Zeker doen, kun je die clip nog niet van Abduction? De clip is nogal cheesy, maar het nummer zal zeker interesse bij je wekken voor het hele album. http://www.screamforme.com/ Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: L.E.Z.E.N. ´Mister Metallica´ (*proest*)... 10 x MEER, staat er! En oja, ik wil nog even melden hoe heerschend ik dit schijfje blijf vinden! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Vette Plaat! Lekker old school maar toch met een modern jasje! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dvdtje gescored |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |