|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb hem net bekeken en ik zie nou echt niet echt wat er nou zo extreem aan is |
|
quote: Hij is een heel stuk extremer dan de meeste 'metal clips' die je normaal ziet! |
|
tsja, dan is discovery channel of national geographic ook vele malen extremer als een metalclip... nee... hier had echt iets meer gemaakt van kunnen worden.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Suck my piss |
|
quote: De clip is ook nog laaaaaang niet klaar, dit is alleen een 'proefversie', de uiteindelijke clip wordt 35 minuten en veel beter. |
|
wel bizar dat stalaggh weer een extra eigen topic mag zoder dat er nog iemand over gaat zeiken.. de negers hier meten weer aardig met twee maten [jvv, tis je wel gegund hoor! ] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Een beetje promotie voor New Era bands kan nooit kwaad! |
|
waarom is er dan geen weltbrand topic... da's toch ook een band van jullie? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Er is op het moment geen Weltbrand nieuws, ook helaas geen Mordaehoth nieuws anders hadden we zeker een topic geopend! |
|
Zit ik dat ding van 160mb te downloaden blijkt dattie al compleet op me harde schijt staat. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: en wat vind je er van??? |
|
quote: Ik weet het nog steeds niet met Stalaggh. Al vanaf Projekt Nihil weet ik niet of ik het nou goed moet vinden of complete drek. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Dit vind ik wel een goede recensie van Stalaggh: Komt uit Terrorizer |
|
quote: Het ding komt hier met 400 a 500 kb/s binnen, dus het kan wel snel. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Bruce Banner |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |