|
Auteur: |
|
|
Omdat dan het forum doodgaat natuurlijk. Serieus: waarom gaan we niet 'gewoon' voor de muziek die we 'tof' vinden? Omdat sommige mensen (zoals ik) gaan voor meer dingen dan alleen maar muziek. En discussie = HEERS, vooral als het lekker scherp gaat. Vrolijkheid is voor meetings en chat! |
|
zonder ouwehoeren is het forum snel leeg |
|
quote: je moet wel in het oog houden dat dit in eerste instantie een METAL forum is. De rest komt op de 2e plaats... Suck my piss |
|
Jantje Smit is geen metal en zeker niet trüe |
|
quote: Well spoken, dude. Heads I win, tails you lose |
|
quote: lol, bij dit topic dwalen we wel ERG ver af "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik ben een slechte moderator Ik lul off topic, ik slowchat én ik ben hypocriet EN IK BEN ER TROTS OP |
|
en terecht, is iets om trots op te zijn ook. |
|
quote: Je bent in iedergeval eerlijk. |
|
Geen discussies.. ? Dat betekent dus dat iemand een topic aanmaakt, er vervolgens een vast groepje mensen reageert, zegt hoe hij zei er overdenkt, en vervolgens niemand er meer op ingaat.. lekker spannend wordt het dan.. |
|
Als je een topic leest is het verschrikkelijk jammer als er een serieuze vraag gesteld wordt dat dan het hele topic verkloot wordt door onzin reacties. En dat is zeker niet leuk voor degene die het topic heeft gestart. En dat moderators ook wel eens offtopic lullen is niet meer dan logisch wij zijn ook maar mensen. Een grapje kan er zeker bij maar als het hele topic vol met zogenaamde lollige reacties staat dan is de lol er gauw af. Dus daarom ..... |
|
quote: Hier ben ik het helemaal mee eens. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: DAT is zeer zeker waar! Maar de originele post ging over het feit dat er teveel gediscussieerd wordt, en niet over lollige onzin. Maar ik ben het met je eens dat het af en toe wel erg snel gaat op sommige topics. Ik maak me er af en toe ook wel eens schuldig aan, maar probeer toch ook altijd wel inhoud te leveren. |
|
nee, het ging over dat er te veel wordt gepraat over of iets evil of true is, of wel/niet-metal, en dat mensen veel van een topic afdwalen. MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: ja beter dan een perfecte moderator Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Een laatste reactie mijnerzijds (ter afsluiting lijkt me). Ik vind dat er over dit topic best aardig gediscussieerd is, ook al hebben sommige mensen mij soms verkeerd begrepen. Dat maakt niet uit; ik ben ook maar een Voleg. De reden dat ik over dit onderwerp begon, is eigenlijk een ander forum dat door sterk afdwalend 'discussiëren' door een aantal collega-volegianen vakkundig om het leven is geholpen. Ik zal hen voorlopig niet doorverwijzen naar dit forum. Dank voor een vruchtbare discussie tot nu toe. M.V.G. Sporty Voleg Touché, pussycat! |
|
ha ha ... bedankt |
Index / Heavy Metal |