|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Yeah!! Led Astray rulesssss!!!!!!!!! |
|
Cd staat regelmatig op bij de buurvrouw, kan ik lekker meegenieten... |
|
In een ander topic schreef Rensykdom het volgende: quote: Hier zijn Rensykjes'argumenten... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: ja ik kom wel even langs, als ik het kan vinden... |
|
quote: Zo mag ik het horen quote: Daar heb je tegenwoordig routeplanners voor "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
yes, ik heb mn led-astrap-on al om gedaan...ik zal vrijdag wel ff per led-astrappelin naar Stairway vliegen! |
|
quote: Jaaaaaah, hè [edit]: Bovendien hoef je daar niet te vliegen, Boelkas, want zij hebben daar een hele mooie stairway [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 22-03-2005 0:14] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Rensyk heeft gelijk... Het misverstand komt doordat het niet Led Astray was dat in Zwolle optrad maar Led Away. |
|
quote: Haha, hij is leuk Maar Rensykie was er niet bij in Zwolle... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nee in de Koornbeurs en daar speelde Led Astray. Lastig hè? |
|
quote: Dan moet die Koornbeurs de posters nog maar even aanpassen, zo achteraf "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Wel een beetje gemeen van de leden van Led Astray om in Zwolle een beetje schijfjes te gaan verkopen van Led Astray terwijl Led Away had staan spelen |
|
Tja ik denk niet dat 'ie het dan opeens wel een vet concert gaat vinden eigenlijk, maar het valt te proberen. [Dit bericht is gewijzigd door Yot op 22-03-2005 0:29] |
|
quote: Ja man, ik ben ook opgelicht "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Och, die jongens neuken mekaar ook, dus die kunnen wel wat van mekaar hebben hoor! |
|
quote: Ah, jaloezie ja? Jij wilde ook graag? quote: Potverdorie hee |
|
Jantje toch... geen sex voor jou vanavond! |
|
quote: ja jezus, en ik had me dr zo op verheugd...nou dan bel ik yorick van led away wel... |
|
quote: Hey, sukkel, dit topic gaat over Led Astray Niet over Led Away Bovendien houd je je seksleven maar voor jezelf. En je lult nog 83eez4 ook [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 22-03-2005 0:39] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: huh? |
|
quote: Haha die jongen kan niet eens bassen, dus je gaat je gang maar. |
|
Nou, zo te zien hebben jullie meer fans dan op MF. Staan die mp3's nog steeds online? Ik heb wel zin om jullie een nieuwe kans te geven, ben in een goede bui vandaag. [editslet] Mja, klinkt wel aardig eigenlijk. Zanger heeft een lekker gevarieerde strot. Gitaargeluid had beter/vetter gemogen.[/editslet] [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 22-03-2005 11:35] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Kga toch maar niet. Succes Led Ashtray ofzo |
|
quote: Jammer Frank, maar je gaat me toch niet vertellen dat je bent afgeknapt op de onzin die een aantal mensen in dit topic hebben gepost, hè? Zou zonde zijn. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |