![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Girlie fur die Fraulein ja? ![]() ![]() |
|
maar daar heeft Muismans ook wel oor naar ![]() BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST ![]() |
|
Als het goed is wordt er geïnformeerd wat een kleine oplage gaat kosten. ![]() Heb alleen wel het logo nodig dan Tegenpartij.... Boeiender ![]() |
|
Zijn er nog girlies? ![]() May the Shield of Thor keep fiends away! ![]() |
|
quote: Ik ga ff meelen. ![]() Helaas zijn er geen originele girlies meer, ik heb nog een paar shirts en longsleeves. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
kwam ik onlangs weer tegen, voor de liefhebbert: http://www.finnfoto.com/26/Podia-Judgement-Day.html [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 05-08-2010 10:09] ![]() |
|
Oja, das waar ook. Vet! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
u heeft mail! ![]() |
|
Check. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Kom ik net toevallig tegen, liedje van demo 2 uit 1991. Die titel. ![]() Goh, meer mensen nemen kennelijk de moeite om wat te uploaden. Geinig. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 18-09-2011 21:56] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Is dat die demo die ik je heb laten tekenen op Dutch Doom Days 2009? ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Yep. Wees er zuinig op, er is maar 1 exemplaar met mijn handtekening. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Hahaha, Hij ligt nu veilig op zolder bij m'n ouders naast de gesigneerde No Life Till Leather en The Soundhouse Tapes ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Bwahahaha, mooi! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Leuk, hoor. Zo luister ik het zelf ook weer een keer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Goh, blijkbaar is Judgement Day CVLT geworden....: http://www.ebay.nl/itm/Judgement-Day-Circumcision-The-Martyr-Rare-10-Track-Promo-ACD-/280997571062?pt=B%C3%BCcher_Unterhaltung_Music_CDs&hash=item416cc2a9f6 lampje ![]() |
|
Hun beste werk. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Ik heb nog 3 van die promo's liggen. Ik ruik geld.... lampje ![]() |
|
Ik had liever gehad dat het de mcd march of the apocalypse betrof, daar heb ik nog een halve cd doos vol van, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-10-2012 21:24] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Is deze nog wat waard...? ![]() ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Ik keek net voor de gein op jd op ebay. Ik zag er 1 voor 3, 1 voor 5, 1 voor 7 en 1 voor 12 oid. ![]() Daar heb ik ook nog promo's van. ![]() ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Over "40 Minutes to Impact" gesproken : Ik heb een paar weken geleden een 2e hands recorder gekocht, eenzelfde als waar "40 minutes..." mee is opgenomen. Ik wil de cd opnieuw gaan mixen, en ik heb de originele opname SCSI harddisk nog, alleen is de printplaat ervan kapot. Dus, ik moet nog ergens dezelfde harddisk op de kop zien te tikken zodat ik de printplaat kan overzetten, en dan kan ik de cd opnieuw afmixen. Helaas zijn die harddisks 2e hands nogal aan de prijs, en het is de vraag of de print wisselen de oplossing is (waarschijnlijk wel, maar je weet maar nooit...) Maar als alles lukt, dan kan ik de cd alsnog het geluid geven wat hij hoorde te hebben. In de studio klonk het heel vet, maar uiteindelijk klonk deze op cd zelf behoorlijk shit..... Dus...... mocht iemand toevallig nog een Seagate Barracuda ST318416N hebben liggen....... (trouwens, Wim, je hebt meel.) [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 21-10-2012 0:30] lampje ![]() |
|
Mail terug. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Een gedeelte van de bestanden heb ik inmiddels kunnen inladen. Ik heb echter nog steeds een Seagate Barracuda ST318416N harddisk nodig. Mag ook een ST39216N zijn. Zijn SCSI hd's. Dus........Als iemand er nog een heeft liggen... ergens... ? lampje ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |