|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
voetbal |
|
Hihi, ik vind voetbal best geinig af en toe. Dat mensen (voetbalhaters) zich er zo druk om kunnen maken. |
|
en ook geen EK in 2004 heb ik gehoord, mogen niet eens meedoen met de kwalificatie gnagna dus pas in 2006 weer voetbal op tv kijke Je moeder. |
|
Je moet ook gewoon met een krat pils, een paar zakken chips en wat vrienden naar zo'n voetbalwedstrijd kijken en onsamenhangend wat dingen brallen over dat die buitenspeler teveel pingelt of zo. Da's leuk! Jouw probleem is niet met voetbal, maar met de fans en de hype eromheen. |
|
Zoals ik zei vind ik het spel ook saai/oninteressant. Ik zou niet in een stadion willen zitten met m'n pils, m'n chips en m'n vrienden want ik zou me toch alleen maar ergeren aan de mensen daar. Doe mij maar golf. Da's tenminste echt relaxen... |
|
Oooooooooooo dat was grappig 30 augustus, vlucht naar Ierland met Ryanair, lekker goedkoop, enorm veel oranje op het vliegtuig, goede sfeer in de departureshall. 31augustus, lekkere sfeer en lekker bier in de Guinness hope store, wedrom veel oranje daarbinnen. En dan 1 september of 2 september, de match, wie won er, de IEREN, the brave Kelts, Holland was defeeted, enorm leuk Belg te zijn op dat moment. O zo leuk. Hup, Holland Hup IRELAND Uw dienaar Beli Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Voetbal--> IK HAAAT VOETBAL! En loewie van gaal kan me gejat worde... |
|
Zegt genoeg denk ik Bazzio Attacks!!! |
|
LOL the only pleasure is pain |
|
hehe die is leuk :D "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
LOL, wie verzordt de soundtrack? echte feestmuziek van: my dying bride burzum is wel toepasselijk denk ik! |
|
Oh nee..... zijn we echt zo diep gezonken met zijn allen En voetbal topic op een Metal forum en het staat niet eens bij "ONZIN"...... Ik denk dat ik mezelf maar eens ga verzuipen (in de Baileys) bla...bla...bla... |
|
quote: Proost |
|
Jammer dat er zo'n aversie bestaat tegen een populaire sport. Sport verbroedert!!! (Al lijkt het door die hooligans niet zo te zijn, het is dus echt wel zo en dan bedoel ik niet de gay-games!!!) Fans van het nationale team zijn totaal andere mensen (hele families) dan die van clubs (in deze catagorie zitten de slopers). Er is idd iets mis in de Nederlandse voetbalmentaliteit, nl. karakter; de mentale zwakte komt duidelijk naar voren in de gemiste penalty's. Ik ben het met Johan Derksen (VI) eens dat van Hanegem bondscoach (liefst Cruijff, maar die wil niet door de te hoge verwachtingen)zou moeten worden. Beetje ouderwets Rotterdams straatkarakter erin pompen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: dit is de categorie algemeen en dan mag het volgens mij gaan van "quantummechanica" tot en met "slagerfestivals" en alles er tussen. lous van gaal past daar perfect tussen dacht ik zo |
|
ach ja, ooit, lang geleden, toen de wereld nog zwart wit gefilmd werd, was voetbal nog leuk.. nu is het gewoon, net als zo veel dingen gehyped "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Wat is dit dan weer voor een onzin. Tuurlijk mag Nederland wel meedoen aan de kwalificatiereeks voor het EK 2004. Ze zijn alleen geen groepshoofd. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 03-12-2001 14:57] Heads I win, tails you lose |
|
Ik vind voetbal eigenlijk best leuk. Alleen het Nederlands voetbal vind ik zo triest. Al dat gelul om nix. Dus voor mij mag het Nederlands elftal bla...bla...bla... |
|
Van mij mag al het voetbal van de wereld verdwijnen.. niet alleen het nederlands elftal |
|
Van mij ook, domme sport, domme supporters, geldbeluste spelers |
|
Ach een beetje legaal naar 22 mannen met lekkere benen in een korte broek kijken.... Er bestaan ergere dingen hoor bla...bla...bla... |
|
bah, ik heb een hekel aan alles wat met voetbal te maken heeft |
|
Voetbal is kut! [off-topic] Lijk ik door mijn nieuwe personal icon een meisje? Ik dacht namelijk de hele tijd dat Ellesar een gozer was hierdoor [/off-topic] |
|
quote: Ja schat. Het is dat we allemaal je foto's hebben gezien en ik daarom weet dat je een heel schattig jongetje bent (hahaha )Maar anders hadden mensne vast gedacht dat u een dame was En dan nu weer verder over voetbal bla...bla...bla... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |