![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
Ik weet het wel zeker. Wel grappig, maar mijn ding is het niet. ![]() |
|
Pfff, heb ze een keer live gezien... nou nou. And my marlboro light ![]() |
|
BOEREN >> OVENS Goedemiddag! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
jovink and the voederbietels is voor homo's en marokanen... ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Wat is dit voor band? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Plattelandsrock? Zoiets... ![]() |
|
quote: Bandje van Gijs Jolink, de zoon van Bennie Jolink (Normaal). Enneh, ook muzikaal gezien valt de appel niet ver van de boom. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Haha, die gasten zijn grappig! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
het is gewoon rock 'n roll uit de achterhoek hun teksten zijn wel meesterlijk ![]() do i look like i care about god? ![]() |
|
quote: Hmmm zatlappenmuziek dus; niet mijn ding maar zal live vast vermakelijk zijn; waarom mensen er plaatwerk van kopen vraag ik me dan af; zal wel komen door het door mij onderschatte muzikale niveau ofzo. Anyhoe; sympathieke gast die Bennie ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ja 'vroeger' wel vaker heen geweest hehe.. 7dronk n shit.. mooi feesten altijd en gewoon lekker rock&roll.. verstand op 0 en brekk'n hehe ![]() ![]() |
|
quote: Speelde Frankie Serveert ook? ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: hehehehe, en brommers kieken op zwarte cross!!! ![]() ![]() |
|
quote:whaha ![]() Bon Jovink en de Voederbietels ![]() |
|
quote: ik moet ze nog een keer live zien, ik heb wat zooi gehoord van ze en ik vind het geweldig. ![]() |
|
quote: Ga jij vrijdag maar naar Stairway, dan krijg je een biertje van AngelOfDeath ![]() ![]() |
|
Mensen het is gewoon Jovink en de Voederbietels. Wie ze interessant vinden check de Zwarte Cross in het oosten. ![]() In plaats van "And the". [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 21-03-2005 21:27] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
![]() ![]() Overigens heb ik zelf meer met Band Zonder Banaan. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Toch vind ik de vergelijking met normaal niet helemaal kloppen. Jovink edvb is toch meer een feestband als normaal. Zeker de eerste 5 releases van normaal zijn al helemaal geen feestelpees. Gewoon keiharde rock and roll, mét geweldige gitaarsolo's van de heer F. Jolij. Met normaal is het pas écht goed fout gegaan na de single "mamma, woar is mien pils". Heeft iemand nog wat van die rel mee gekregen, over het ontslag van de gitarist van de voederbietels? http://www.gorrotribute.tk/ ![]() |
|
Jawel, ze hadden het (reclame) bord van ze Zwarte Cross veranderd. ![]() Er behoort op te staat 'Mode is uit, Zwarte Cross is in" o.i.d. Dat hadden fans veranderd in iets dergelijks als "Jovink is uit, Gorro is in". ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Hehe. Ja, het zit diverse fans goed dwars. Net zo'n rel, als toen normaal paul kemper eruit gegooid hadden. Wat een drama. ![]() |
|
Ach het heeft wel wat. Waarschijnlijk was die rel alleen maar omdat er een rel moest zijn. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ja ik was al van plan te gaan... ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |